معمـولا شــــرکتها و تولیدیهای بزرگ یا بانکها و بیمههای شناختهشده، دوست ندارند از اخبار و اتفاقات روز بیخبر بمانند، زیرا عصر امروز، عصر اطلاعات و باخبر شدن از دنیای اطراف است. بر این اساس، مدیران ارشد دلشان میخواهد خبرنامه یا بولتنی بهصورت روزانه در اختیارشان باشد تا بدون زحمت، تنها اخبار مربوط به حوزه فعالیت خودشان را بررسی کنند،
زیرا مدیران معمولا وقت بازبینی تمام روزنامهها را نخواهند داشت و دنبال مجموعهای میگردند که خبرها را در یکجا جمع کند. بنابراین کمبود وقت مدیران، برای شما یک فرصت طلایی محسوب میشود، زیرا میتوانید با به عهده گرفتن تهیه روزانه خبرنامه در حوزهای مشخص، پولی دریافت کنید که به زحمتش میارزد. در این حین اگر کارتان گل کرد، با استخدام یکی، دو نفر از کسانی که وارد به کار خبر هستند، شغل ایجاد کنید، اما شاید پیش خودتان فکر کنید که شرکتهای بزرگ به این راحتیها ساخت بولتن را به دست یک آماتور نمیسپارند. حرف شما درست است ولی لازم نیست از همان ابتدا با بانکها یا شرکتهای بزرگ بیمه کار کنید. در اطرافیان خودتان جستوجو کنید، حتما مدیرانی را پیدا میکنید که یک شرکت معمولی را اداره میکنند. همین جا نقطه شروع شماست.