چهارشنبه, ۷ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Wed, 28 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

عضو هیأت‌مدیره هیأت سرمایه‌گذاری پروژه صاروج پارس گفت: نه‌تنها کشور عمان بلکه تمام دنیا چشم‌شان به دنبال فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود در ایران است. به گزارش ایرنا، انیس سلطان در دیدار با استاندار کرمان افزود: از طرف تیم سرمایه‌گذاری عمان، اطمینان می‌دهم که پروژه صاروج پارس و این مرکز خرید به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید کرمان باشد. وی ادامه داد: اطمینان داریم با کمک و حمایت استاندار کرمان همه امور در این پروژه به‌خوبی پیش می‌رود و در زمان تعیین شده و با سرعت خوبی اجرایی می‌شود.

457374624624762413513624762461351313

وی با اشاره به سفر 12 سال قبل خود به استان کرمان گفت: حالا بعد از گذر این مدت‌زمان می‌بینیم که کرمان در حال تبدیل شدن به یک مرکز توریستی بزرگ است. وی تصریح کرد: ایران و عمان نیز روابط بسیار خوبی با هم دارند و اطمینان داریم با این روابط می‌توانند همکاری‌های مستمر و همیشگی داشته باشند. وی بر ارائه تأسیسات آب، برق و گاز در زمان مورد نیاز به پروژه گود خشت مالها تأکید کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zc81kHgu
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه