یکشنبه, ۱۱ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sun, 1 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

مسئولان استان سیستان و بلوچستان از نیک اندیشی مسئولان بیمه آسیا برای ساخت مدرسه در این استان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، در نشست مسئولان این استان وخیرین مدرسه ساز ، نیک اندیشی مسئولان بیمه آسیا در احداث و اجرای پروژه عمرانی ساخت مدرسه 4 کلاسه در روستای گرگ دهستان کشیکور شهرستان سرباز از طرف مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سرباز و فرماندار شهرستان سرباز با اهدای لوح های سپاس به رئیس شعبه بیمه آسیا در زاهدان مورد تقدیر و تشکرقرار گرفت .

بنابر این گزارش، مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در سخنانی ضمن ارج نهادن به حضور و مشارکت بیمه آسیا در فعالیت های آموزشی _ فرهنگی اظهار امیدواری کرد : تداوم اینگونه فعالیت ها به عنوان امری خداپسندانه به طور حتم در ارتقای سطح آموزشی_فرهنگی کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت.

این گزارش می افزاید، ساخت این مدرسه در مراحل پایانی قرار دارد و در آینده ای نزدیک با افتتاح آن ،دانش آموزان روستای گرگ و توابع آن می توانند در سال تحصیلی جدید از این فضای آموزشی نوساز استفاده کنند.

گفتنی است توافقنامه ساخت مدرسه 4 کلاسه در روستای گرگ دهستان کشیکور شهرستان سرباز در سال 1393 به امضای نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا ،نماینده مردم ایرانشهرو مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان رسیده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2GBNxtgy
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه