سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

استاندار ایلام در دیدار با مدیران بانك صادرات ایران از اقدامات این بانك تقدیر و تشكر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بانك صادرات ایران، محمدرضا مروارید، استاندار ایلام در این نشست با اشاره به ظرفیت های این استان گفت: این استان با توجه به موقعیت جغرافیایی، دارای ظرفیت و قابلیت های فراوانی برای توسعه بیشتر است و بستر استان برای سرمایه گذاری فراهم است كه این مهم می تواند با مساعدت و همكاری بیشتر شبكه بانكی شتاب بیشتری به خود بگیرد.

استاندارد ایلام افزود: این استان به عنوان دروازه عتبات عالیات و تردد میلیونی زوار آقا اباعبداله الحسین(ع) به كشور عراق از این طریق شناخته شده كه این امر فرصت های فراوانی را برای توسعه بیشتر استان فراروی سرمایه گذاران قرار داده است.

وی با ابراز تشكر و قدردانی از اقدامات موثر بانك صادرات ایران در زمینه توسعه و آبادانی این خطه خواستار تداوم و استمرار این روند شد.

در این دیدار ستاری پور مشاور مدیر عامل بانك صادرات ایران،  نیز با بیان رویكرد و برنامه های مدیر عامل این بانك گفت: سیاست بانك صادرات ایران بر این اساس استوار است كه منابع در اختیار را در جهت حل مشكلات واحدهای تولیدی و افزایش اشتغالزایی در كشور هدایت كند و در این راستا با توجه به ظرفیت و قابلیت های استان ایلام كمك به حل مشكلات صنایع تولیدی و طرحهای فعال و نیمه فعال آن از طریق تامین سرمایه در گردش واحدهای مذبور مورد توجه مدیران ارشد بانك می باشد.

وی همچنین با اشاره به پرداخت تسهیلات در سر فصل های مختلف از جمله قرض الحسنه ازدواج، مسکن ایثارگران و جانبازان، مسکن روستایی، زلزله، سیل، درمان و... تصریح كرد: این بانك در كنار ایفای نقش در بخش های مختلف اقتصادی، در زمینه تحقق رسالت های اجتماعی نیز به عنوان بانك پیشگام و پیشرو  اقدامات بسیار مهم و موثری انجام داده است.

در ادامه این دیدار كه  بابایی مدیر شعب استان ایلام نیز حضور داشت، سلیمانپور مدیر امور شعب منطقه یك بانك صادرات ایران گزارشی از روند فعالیتها واقدامات این بانك در جهت شكوفایی اقتصاد كشور و همچنین خدمات متنوع  و فراگیر بانك صادرات ایران به اقشار مختلف جامعه ارایه كرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/z26THCx8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه