سه شنبه, ۹ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
ابلاغیه نوروزی به بانک‌ها

تقاضای نقدینگی در شب عید بالا رفت

8 سال پیش ( 1394/12/23 )
 

مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی از اتخاذ تمهیدات ویژه نوروزی بانک‌ها خبر داد و گفت: تقاضای نقدینگی در شب عید بالا رفته است. به گزارش مهر، داود محمدبیگی گفت: بانک‌ها موظفند به دلیل تقاضای بالای مردم برای نقدینگی در شب عید به پول‌گذاری در خودپردازها توجه ویژه کنند و اگر مشتریان نتوانند سرویس مناسب دریافت کنند بانک‌ها موظف به پاسخگویی هستند.

مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی اظهارداشت: به همه بانک‌ها ابلاغ شده است کشیک ویژه و مراکز پاسخگویی داشته باشند. هر سال در ایام پایانی سال با ترافیک دریافت خدمات بانکی مواجه هستیم و از همین امروز از تمام مردم در صورت وجود کم و کاستی، عذرخواهی می‌کنیم. محمد بیگی افزود: تمام تلاش بانک مرکزی و شبکه بانکی کشور این است که بهترین خدمات را در روز‌های پایانی سال به مردم ارائه کند.

4362363223552323235121251251251251251

وی با بیان اینکه تمامی بانک‌ها موظف هستند که برای ایام نوروز شعب کشیک خود را معرفی کنند، گفت: نام تمامی این شعب کشیک در وب سایت بانک مرکزی درج شده و اگر افراد مشکلی داشته باشند می‌توانند با افراد پاسخگو در خود بانک‌ها تماس بگیرند. مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی در خصوص ارائه پول نو از طریق دستگاه‌های خودپرداز گفت: تصمیم بانک مرکزی بر این است که پول نو از طریق شعب در اختیار مشتریان قرار گیرد و دستگاه‌های خودپرداز به‌صورت مرتب کنترل می‌شود تا در روزهای پایانی اسفند نقدینگی مورد نیاز مردم را تامین کند.

محمد بیگی درباره دریافت پول نو در شعب منتخب گفت: تلاش کردیم تا پول نوی کافی در اختیار مردم قرار دهیم اما در برخی شعب ممکن است به علت تقاضای زیاد مردم محدودیت‌هایی هم وجود داشته باشد که طبیعی است. وی تصریح کرد: برای مواردی که پول از حساب مشتری کم می‌شود اما خدمتی را دریافت نمی‌کند صندوقی تشکیل شده که به‌صورت روز شمار ۳۴ درصد سود به پول مشتریان پرداخت می‌کند. صندوق جبران خسارت مشتریان تشکیل شده و تمام وجوهی که از محل هزینه‌های بانک‌ها برای تراکنش‌های ناموفق دریافت می‌شود به این صندوق واریز می‌شود و از این صندوق به‌صورت روز شمار سود ۳۴ درصدی و هزار تومان بابت هزینه رفت‌و‌آمد به مشتری تعلق می‌گیرد.

محمدبیگی ادامه داد: به‌صورت کاملا اتوماتیک و بدون نیاز به مراجعه مشتری، این حساب و کتاب‌ها انجام و پول به حساب مشتری واریز می‌شود. وی با بیان اینکه در سال جاری توافق‌نامه‌ای در خصوص ارائه سطح خدمات با بانک‌ها امضا کردیم، گفت: در سال‌های گذشته اگر بانک‌ها تا ۹۵ درصد تراکنش‌های‌شان موفق بود خسارتی به بانک مرکزی پرداخت نمی‌کردند اما امسال این عدد به ۹۷.۵درصد ارتقای پیدا کرده، یعنی بانک‌ها تنها مجاز هستند که ۲.۵درصد تراکنش ناموفق داشته باشند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4JfeLYDm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه