چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
بانک جهانی خط فقر را بالا برد

تعداد فقیران جهان بیشتر شد

8 سال پیش ( 1394/7/4 )
 

بانک جهانی پس از 25 سال خط درآمدی فقر را در جهان افزایش داد و براساس پیش‌بینی‌ها تعداد فقیران جهان با این حد جدید افزایش چشمگیری خواهد یافت. به گزارش فارس به نقل از راشاتودی، بانک جهانی پس از 25 سال، خط درآمدی فقر را در جهان افزایش داد. بر این اساس، خط فقر جهانی از درآمد کمتر از 1.25 دلار روزانه که در سال 1990 تعیین شده بود به 1.9 دلار روزانه افزایش یافت که این افزایش تعداد قابل توجهی از مردم جهان را تحت پوشش قرار داده و تعداد فقیران براساس این حد جدید، رشد چشمگیری خواهد یافت.

424242425235124245235353637634

کشورهای بزرگ جهان امروز برای تبیین سیاست‌های به‌اصطلاح «اهداف پایدار توسعه» تشکیل جلسه خواهند داد و 17 سیاست جدید را برای اجرا تا سال 2030 معرفی خواهند کرد. با این تغییر در شاخص ارزیابی خط فقر، شرق آسیا شاهد بیشترین افزایش در تعداد فقرا خواهد بود، به‌گونه‌ای که براساس پیش‌بینی‌ها تعداد فقرا در کشورهای این منطقه از 157 میلیون به 293 میلیون نفر افزایش خواهد یافت و حدودا دو برابر خواهد شد. در کشورهای آمریکای لاتین نیز تعداد فقرا با افزایش 25 درصدی از 37 میلیون نفر فعلی به 45 میلیون نفر خواهد رسید.

براساس این خط فقر جدید، تعداد فقرای کشورهای جنوب آسیا نیز به 407 میلیون نفر افزایش خواهد یافت. بانک جهانی اعلام کرده است، در حال حاضر 416 میلیون نفر نیز در کشورهای حوزه آفریقای سیاه زیر خط فقر قرار دارند. بنا به گفته رئیس بانک جهانی، این افزایش در معیار سنجش فقر براساس آخرین بررسی‌ها و اطلاعات در مورد شاخص برابری قدرت خرید در جهان انجام گرفته است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/udXSAW47
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه