خطوط هواپیمایی JetBlue به فكر حل مشكل کودکانی افتاده است که در حین پرواز گریه و برای مسافران مزاحمت ایجاد میکنند. به مناسبت روز جهانی مادر، JetBlue و آژانس تبلیغاتی «MullenLowe» تصمیم گرفتند تا با پاداش دادن به مسافرانی كه بچههایشان گریه میكنند، از این ناراحتی مكرر لحظات شادی را بسازند.
در آگهی تبلیغاتی به اسم «FlyBabies» با هر بار گریه یك بچه به مسافران پرواز از فرودگاه جان اف كندی به شهر «Long Beach» تخفیفی 25درصدی داده میشود. این بدان معناست كه گریه چهار بچه باعث میشود مسافر یك بلیت رفت و برگشت رایگان برای پرواز بعدی با JetBlue را دریافت كند.
به گفته MullenLowe، 40درصد از آمریكاییها از گریه بچهها هنگام پرواز اذیت میشوند. در حالی كه احتمال تقلید از این رفتار JetBlue در میان دیگر خطوط هواپیمایی بعید است، اما حداقل رویكرد اخیر نشان میدهد گاهی اوقات با اندكی تفكر هوشمندانه شما میتوانید یك پدیده منفی را به پدیدهای مثبت تبدیل كنید.