سه شنبه, ۶ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Tue, 27 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

خطوط هواپیمایی JetBlue به فكر حل مشكل کودکانی افتاده است که در حین پرواز گریه و برای مسافران مزاحمت ایجاد می‌کنند. به مناسبت روز جهانی مادر، JetBlue  و آژانس تبلیغاتی «MullenLowe» تصمیم گرفتند تا با پاداش دادن به مسافرانی كه بچه‌هایشان گریه می‌كنند، از این ناراحتی مكرر لحظات شادی را بسازند.

در آگهی تبلیغاتی به اسم «FlyBabies» با هر بار گریه یك بچه به مسافران پرواز از فرودگاه جان اف كندی به شهر «Long Beach» تخفیفی 25درصدی داده می‌شود. این بدان معناست كه گریه چهار بچه باعث می‌شود مسافر یك بلیت رفت و برگشت رایگان برای پرواز بعدی با JetBlue را دریافت كند.

به گفته MullenLowe، 40درصد از آمریكایی‌ها از گریه بچه‌ها هنگام پرواز اذیت می‌شوند. در حالی كه احتمال تقلید از این رفتار JetBlue در میان دیگر خطوط هواپیمایی بعید است، اما حداقل رویكرد اخیر نشان می‌دهد گاهی اوقات با اندكی تفكر هوشمندانه شما می‌توانید یك پدیده منفی را به پدیده‌ای مثبت تبدیل كنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SYFmoiMn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتو
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه