یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت‌های هندی با راه‌اندازی کارخانه‌های پتروشیمی در ایران می‌توانند به مواد اولیه ارزان دست یابند. از سوی دیگر، هند هم‌اکنون برای راه‌اندازی کارخانه تولید کود در ایران نیز در حال مذاکره است.

به گزارش نیپنا و به نقل از پایگاه خبری بیزینس استاندارد، انانث کومار، وزیر کود و مواد شیمیایی هند، پنجشنبه (١٧ مهر ماه ٩٣) اعلام کرد که احتمال دارد نخستین منطقه ویژه اقتصادی خارجی این کشور در ایران راه‌اندازی شود و هم‌اکنون گفت‌وگوها در این خصوص در مراحل اولیه است.

این گزارش حاکی است: اگرچه در ابتدا میانمار و موزامبیک برای راه‌اندازی کارخانه‌های پتروشیمی هند نامزد شده بودند اما هم‌اکنون این کشور معتقد است که ایران می‌تواند مکان ایده‌آل راه‌اندازی نخستین منطقه ویژه اقتصادی باشد.

زیرا پالایشگاه‌های هندی هم‌اکنون از ایران نفت وارد می‌کنند و روابط تجاری گسترده‌ای با شرکت‌های ایرانی دارند. کومار افزود: شرکت‌های هندی با راه‌اندازی کارخانه‌های پتروشیمی در ایران می‌توانند به مواد اولیه ارزان دست یابند. از سوی دیگر، هند هم‌اکنون برای راه‌اندازی کارخانه تولید کود در ایران نیز در حال مذاکره است. غلامرضا انصاری، سفیر ایران در هند نیز تاکید کرد که شرکت‌های هندی می‌توانند ایران را به‌عنوان تامین‌کننده قابل اعتماد مواد اولیه مورد نیاز صنایع پایین دستی خود بدانند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hoxHk3bj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه