یکشنبه, ۱۱ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sun, 1 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز
مدیر عامل بیمه دانا گفت:

بیمه های زندگی، بهترین راهکار در دوران رکود اقتصادی

8 سال پیش ( 1395/3/9 )
 

نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا گفت: در شرایط رکود اقتصادی می توان تمرکز بیشتری بر روی فروش بیمه های عمر و زندگی داشت.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر بیژن صادق در کارگاه آموزشی بیمه های عمر و پس انداز این شرکت ، توانایی ها، زیر ساخت ها و ظرفیت های بیمه دانا را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: به رغم وجود پاره ای از مشکلات در صنعت بیمه، هنوز بیمه های عمر و زندگی این شرکت نسبت به سایر شرکت های بیمه از مزایا و فواید مناسب تری برخوردار است.

وی، تأخیر در پرداخت خسارت را از مشکلات عمده صنعت بیمه عنوان کرد و افزود: در این خصوص می کوشیم طوری برنامه ریزی شودکه معایب و نواقص تصمیم گیرندگان شرکت در رابطه با نمایندگان به حداقل برسد تا بتوانیم حق مطلب را درباره آنها ادا کنیم.

دکتر صادق سپس از ساماندهی قراردادهای نمایندگان با اخذ نظر انجمن صنفی نمایندگان حقیقی و حقوقی، پرداخت وام به نمایندگان در سال جاری، بهره مندی نمایندگان از واحد خدمات ویژه و مشارکت در حوزه پرداخت خسارت درمان خبر داد و افزود: با توجه به پتانسیل و ظرفیت های نمایندگان امیدواریم طبق بودجه پیش بینی شده در سال جاری، شاهد افزایش روند تصاعدی پرتفوی باشیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/aKM2WAwm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه