یکشنبه, ۷ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مسعود حجاریان کاشانی، مدیرعامل بیمه ملت، اساس مدیریت ریسک در بانک و بیمه را بسیار مهم دانست و افزود: بنگاه های اقتصادی با انواع ریسک ها روبه رو هستند و مدیران باید تدابیری اتخاذ کنند تا بتوانند از ریسک ها دور شوند. وی ضمن تأکید بر اینکه منابع بانک ها با حداقل ریسک باید به صورت مستمر در اختیار بنگاه ها قرار بگیرد، ادامه داد: ریسک رکود مطالبات صنعت بانک می تواند با بیمه های اعتباری جبران شده و بانک ها را از ریسک خارج کرده و بدین ترتیب قدرت وام دهی بانک ها را افزایش دهد.

بیمه های اعتباری، ریسک رکود مطالبات بانک را کاهش می دهند

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین توقف یا کم کاری هر بنگاه می تواند موجب ایجاد زنجیره کم کاری در بنگاه های دیگر شود. از این رو بنگاه ها باید خود را از ریسک دور کنند.

مدیرعامل بیمه ملت افزود: اگر ما اقتصاد مقاومتی را اقتصادی بدانیم که در برابر تکانه های خارجی و داخلی مقاومت می کند، سطح بالایی از اشتغال را در کشور پوشش می دهد، بر دانش فنی و تکنولوژی استوار است و بر نهادهای مردمی تکیه داشته و از طرف نهاد های مردمی حمایت می شود، این اقتصاد اقتصادی است که دشمنان، نمی توانند آن را نابود کنند و فجایع طبیعی و حوادث هم نمی تواند در آن تأثیر زیادی بگذارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hUMny4Gk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه