جمعه, ۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیر فروش بویینگ می‌گوید: معامله با ایران سود خوبی دارد، ولی معامله دلاری با ایران ممنوع است و باید به این کشور کمک کرد تا راهی برای پرداخت پول به بویینگ پیدا کند. همچنین رئیس شرکت بویینگ گفت: می‌توان انتظار داشت که بازار ایران احتمالا به‌صورت ۵۰-۵۰ بین بویینگ و ایرباس تقسیم شود و ما قرار است بر سر این بازار  رقابت کنیم.

بویینگ تحریم‌های دلاری علیه ایران را دور می‌زند

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مارتی بنتروت، معاون اداره فروش خاورمیانه بویینگ که اوایل فروردین ماه برای مذاکره با خریداران ایرانی به تهران آمده بود، حالا از تلاش این شرکت برای دور زدن تحریم‌های دلاری ایران و امکان‌پذیر کردن فروش محصولات خود سخن می‌گوید. گلف‌نیوز نوشت: بنتروت گفته که در تهران با بیش از دو شرکت هوایی برای فروش بویینگ مذاکره شده؛ اسامی شرکت‌های ایران‌ایر و ماهان فعلا از میان این چند شرکت، منتشر رشده است.

پیش از بویینگ، ایران برای خرید عمده هواپیمای مسافربری با ایرباس مذاکره کرده بود. اوایل بهمن ماه سال گذشته بود که رئیس‌جمهوری ایران راهی ایتالیا و فرانسه شد. روحانی که وزیر راهش را نیز همراه داشت، در پاریس شاهد امضای قراردادی برای خرید ۱۱۸ هواپیمای ایرباس بود. بویینگ اما هواپیماهای خود را به دلار می‌فروشد و بنا بر تحریم‌های باقی‌مانده آمریکا علیه ایران، دسترسی ایرانیان به دلار و نظام مالی آمریکا ممنوع است.

رقابت ۵۰-۵۰ بین بویینگ و ایرباس  برای بازار ایران

رئیس شرکت بویینگ با اشاره به اینکه این شرکت در حال نزدیک شدن برای دریافت یک سفارش عمده از ایران است گفت: شما می‌توانید انتظار داشته باشید که بازار ایران، احتمالا به‌صورت ۵۰-۵۰ بین بویینگ و ایرباس تقسیم شود و ما قرار است بر سر این بازار رقابت کنیم. رویترز نوشت: دنیس مویلنبورگ، رئیس شرکت بویینگ گفته، کارشناسان این شرکت انتظار دارند امسال به هدف ۱۰میلیارد دلار سرمایه در گردش دست یابند.

همچنین مویلنبورگ گفت: در شرایطی که میزان فروش هواپیما کم شده، چشم‌انداز گرفتن یک سفارش عمده از ایران در حال نزدیک‌تر شدن است.

وی پس از گفت و گو با ایرلاین‌های ایرانی گفت: «ما می‌توانیم ببینیم که تقاضای بازار واقعی است» و اینکه شامل هواپیماها پهن پیکر و باریک پیکر می‌شود. وی افزود: اعلام فروش ۱۱۸ فروند هواپیمای شرکت ایرباس به ایران نشان‌دهنده این پتانسیل قابل توجه است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SfJ2l7b6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه