پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

یکی از بهترین و با ارزش‌ترین تبلیغات آن است که افراد مورد اعتماد، شما را به دیگران توصیه کنند. دومین روش تبلیغات مطرح شدن نام برندتان در رسانه‌ها است.

ایده

روابط خوب با خبرنگاران از جمله ملزومات مطرح شدن نام برند شما در رسانه‌های دیداری و نوشتاری به شمار می‌رود. وبلاگ نویسان نیز در این بین از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند ولی ما به موضوع وبلاگ نویسی به طورجداگانه خواهیم پرداخت. وقتی خبر یا اتفاق جدیدی درباره یک برند وجود دارد، شرکت‌های تجاری معمولا با برگزاری یک نشست مطبوعاتی بیانیه‌ای صادر می‌کنند. پس از برگزاری نشست مطبوعاتی شما باید امیدوار باشید تا کنفرانس مطبوعاتی شما مورد توجه خبرنگاران قرار گرفته و در میان خیل انبوه خبرهایی که روی میز آنها قرار می‌گیرد فراموش نشود.

262361351235316123613513561361236

البته که خبرنگاران افراد بسیار پرمشغله‌ای هستند، از سوی دیگر، شرکت‌های تجاری نیز گمان می‌کنند که آنها سرشان شلوغ‌تر از آن است که تلفن خود را پاسخ دهند. فراموش نکنیم که خبرنگاران نیز مانند بسیاری دیگر از مردم کارهایی دارند که باید انجام دهند. آنان باید صفحه‌های روزنامه را با کلمات و تصاویری که فکر می‌کنند مشتریان و خوانندگان روزنامه به آنها علاقه‌مند هستند پُر کنند. بنابراین آنها ابدا بیکار نیستند. شما می‌توانید با ارائه یک داستان مفید و جذاب، به روزنامه‌نگاران در انجام وظایف‌شان کمک کنید.

فارغ از اینکه آیا شما از آژانس‌های مدیریت ارتباط با مشتریان و خدمات آنها استفاده می‌کنید یا امور مربوط به روابط عمومی را شخصا در دست دارید، باید به هنگام ارائه یک محصول یا خدمات جدید به بازار از انتشار خبر آن در مطبوعات اطمینان حاصل کنید. به این منظور در تقویم زمانی را به برگزاری یک نشست مطبوعاتی اختصاص دهید و توجه داشته باشید که از روزنامه‌ها، ماهنامه‌ها و سایر رسانه‌ها جهت معرفی خدمات و کالاهای جدید خود دعوت به عمل آورید. در نظر داشته باشید که تاریخ در نظر گرفته شده برای کنفرانس مطبوعاتی مذکور با وقایع و رویدادهای مربوط به رسانه‌ها همپوشانی نداشته باشد.

آنچه باید در عمل انجام دهیم

* از خبرنگاران دعوت کنید تا با حضور در شرکت شما ضمن آشنایی با فعالیت‌های‌تان از تفاوت محصولات و خدمات شما با دیگر شرکت‌های مطلع شوند. فراموش نکنید که مردم در ارتباط با خدمات و کالاهایی که از نزدیک با آنها آشنا شده و از آن لذت برده‌اند بهتر می‌توانند بنویسند.

* انتشار یک اطلاعیه مطبوعاتی که اطلاعات دقیق محصولات و خدمات‌تان به‌طور دقیق در آن درج شده است، به خبرنگاران کمک می‌کند تا داستان را از زاویه دیگری بررسی کنند. پس از انتشار اطلاعیه مطبوعاتی‌تان با خبرنگاران در تماس باشید و سعی کنید تا با تامین اطلاعات مورد نیاز خبرنگاران به آنها در امر خبررسانی کمک کنید.

* در ارتباط با کالاها و خدماتی که برای معرفی آنها کنفرانس مطبوعاتی برگزار می‌کنید همواره حقیقت را بگویید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jDlF5b6N
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه