دوشنبه, ۵ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Mon, 25 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

یکی از بهترین و با ارزش‌ترین تبلیغات آن است که افراد مورد اعتماد، شما را به دیگران توصیه کنند. دومین روش تبلیغات مطرح شدن نام برندتان در رسانه‌ها است.

ایده

روابط خوب با خبرنگاران از جمله ملزومات مطرح شدن نام برند شما در رسانه‌های دیداری و نوشتاری به شمار می‌رود. وبلاگ نویسان نیز در این بین از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند ولی ما به موضوع وبلاگ نویسی به طورجداگانه خواهیم پرداخت. وقتی خبر یا اتفاق جدیدی درباره یک برند وجود دارد، شرکت‌های تجاری معمولا با برگزاری یک نشست مطبوعاتی بیانیه‌ای صادر می‌کنند. پس از برگزاری نشست مطبوعاتی شما باید امیدوار باشید تا کنفرانس مطبوعاتی شما مورد توجه خبرنگاران قرار گرفته و در میان خیل انبوه خبرهایی که روی میز آنها قرار می‌گیرد فراموش نشود.

262361351235316123613513561361236

البته که خبرنگاران افراد بسیار پرمشغله‌ای هستند، از سوی دیگر، شرکت‌های تجاری نیز گمان می‌کنند که آنها سرشان شلوغ‌تر از آن است که تلفن خود را پاسخ دهند. فراموش نکنیم که خبرنگاران نیز مانند بسیاری دیگر از مردم کارهایی دارند که باید انجام دهند. آنان باید صفحه‌های روزنامه را با کلمات و تصاویری که فکر می‌کنند مشتریان و خوانندگان روزنامه به آنها علاقه‌مند هستند پُر کنند. بنابراین آنها ابدا بیکار نیستند. شما می‌توانید با ارائه یک داستان مفید و جذاب، به روزنامه‌نگاران در انجام وظایف‌شان کمک کنید.

فارغ از اینکه آیا شما از آژانس‌های مدیریت ارتباط با مشتریان و خدمات آنها استفاده می‌کنید یا امور مربوط به روابط عمومی را شخصا در دست دارید، باید به هنگام ارائه یک محصول یا خدمات جدید به بازار از انتشار خبر آن در مطبوعات اطمینان حاصل کنید. به این منظور در تقویم زمانی را به برگزاری یک نشست مطبوعاتی اختصاص دهید و توجه داشته باشید که از روزنامه‌ها، ماهنامه‌ها و سایر رسانه‌ها جهت معرفی خدمات و کالاهای جدید خود دعوت به عمل آورید. در نظر داشته باشید که تاریخ در نظر گرفته شده برای کنفرانس مطبوعاتی مذکور با وقایع و رویدادهای مربوط به رسانه‌ها همپوشانی نداشته باشد.

آنچه باید در عمل انجام دهیم

* از خبرنگاران دعوت کنید تا با حضور در شرکت شما ضمن آشنایی با فعالیت‌های‌تان از تفاوت محصولات و خدمات شما با دیگر شرکت‌های مطلع شوند. فراموش نکنید که مردم در ارتباط با خدمات و کالاهایی که از نزدیک با آنها آشنا شده و از آن لذت برده‌اند بهتر می‌توانند بنویسند.

* انتشار یک اطلاعیه مطبوعاتی که اطلاعات دقیق محصولات و خدمات‌تان به‌طور دقیق در آن درج شده است، به خبرنگاران کمک می‌کند تا داستان را از زاویه دیگری بررسی کنند. پس از انتشار اطلاعیه مطبوعاتی‌تان با خبرنگاران در تماس باشید و سعی کنید تا با تامین اطلاعات مورد نیاز خبرنگاران به آنها در امر خبررسانی کمک کنید.

* در ارتباط با کالاها و خدماتی که برای معرفی آنها کنفرانس مطبوعاتی برگزار می‌کنید همواره حقیقت را بگویید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jDlF5b6N
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه