مدیرعامل شرکت بیمه کوثر به همراه معاونان و مدیران ستادی شرکت از سرپرستی استان مازندران دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر؛ مدیرعامل شرکت پس از بازدید از این سرپرستی و گفت وگو با بیمه شدگان در جلسه ای که باحضور معاونان و مدیران ستادی شرکت و نیز کارکنان و نمایندگان سرپرستی استان مازندران برگزار شد، بهره مندی از تدبیر جمعی مدیران، کارشناسان و نمایندگان را یکی از عوامل تسریع در خدمت رسانی به بیمه شدگان برشمرد و گفت: سعی داریم با ارایه خدمات به صورت غیرحضوری در راستای افزایش رضایت مندی بیمه شدگان گام برداریم.
مجید مشعلچی فیروزآبادی با بیان اینکه بیمه شدگان نخستین مشاوران شرکت هستند، خاطرنشان کرد: بیمه شدگان با بیان نظرها و پیشنهادهای خود می توانند شرکت را در اجرای برنامه های بهبود مستمر همراهی کنند.