یکشنبه, ۱۴ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sun, 4 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز
احمدی‌مقدم: ناجا در کنترل شبکه‌های اجتماعی موبایلی تصمیم‌گیرنده نیست

بدحجابی بیشتر در تابستان است

9 سال پیش ( 1393/10/23 )
 

به گزارش مهر، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه نشست تخصصی رؤسای ادارات مبارزه با جرائم جنایی و اقتصادی پلیس آگاهی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در خصوص اعلام پلیس فتا برای فیلتر کردن شبکه‌های اجتماعی مانند «واتس‌آپ» و «وایبر»، گفت: این تصمیمات بر عهده کمیسیون مصادیق مجرمانه فضای مجازی و کارگروه شورای عالی فضای مجازی است و پلیس با دستور قضایی یا این نهادها این کار را انجام می‌دهد. در این زمینه ما تصمیم‌گیر نیستیم و تنها مجری قوانین هستیم.

وی ادامه داد: پلیس این شبکه‌ها را رصد می‌کند تا اگر اقدامات مجرمانه‌ای در فضای مجازی رخ داد آن را متوقف کند زیرا تنها نباید منتظر حکم قضایی یا شاکی در این زمینه باشیم. پلیس این شبکه‌ها را رصد می‌کند تا اقدامات مجرمانه‌ای را که آسیب‌های جدی وارد می‌کند متوقف و به مرجع قضایی معرفی کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان از سطح شهر نیازمند زیرساخت‌های لازم است، گفت: پلیس تعهدی در خصوص نگهداری معتادان ندارد و برای پاکسازی آنها از سطح شهر جمع‌آوری کفاف نمی‌دهد. وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری در رابطه با آمار زنان معتاد نیز گفت: آمار رسمی باید از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام شود و روش‌های علمی برای به دست آوردن این آمار وجود دارد و می‌توان با خطای چهار درصدی این آمار را اعلام کرد اما متولی اعلام این آمار ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

سردار احمدی‌مقدم در پاسخ به پرسشی درخصوص جمع‌آوری کودکان کار از سطح شهر، گفت: نباید فعالیت‌های موسمی در این زمینه انجام شود، دستگیری مشکلی را حل نمی‌کند بلکه دستگاه‌های مشارکت‌کننده در این زمینه باید زیرساخت‌های لازم را ایجاد کنند. وی در پاسخ به پرسش دیگری درخصوص برخورد با بدحجابان، گفت: ما طبق مقررات برخورد می‌کنیم و سعی می‌کنیم با تبلیغ و تذکر مسئله را حل کنیم، در حال حاضر نیز این موضوع با کمترین تنش در حال پیگیری است اما با رعایت هنجارها و ضوابط می‌توان این مشکل را رفع کرد. رییس پلیس کشور ادامه داد: مصادیق بدحجابی بیشتر در تابستان بروز می‌کند و در فصل سرما همه به خودی‌خود پوشیده هستند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6ekJm4Kb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه