آیا می دانستید دانستن نکاتی درخصوص بازاریابی حسی می تواند برای خیلی از مدیران شرکت ها جالب باشد. شاید قریب به یقین بتوان گفت تعداد زیادی از بازاریاب های ایرانی بازاریابی حسی را بلد نیستند و نمی توانند از آن استفاده کنند، در حالی که بازاریابی حسی تاثیرگذارترین مدل بازاریابی در جهان است.
اگر بتوانید احساس مخاطب را درک کرده و هم فاز آن قدم بردارید، رشد فروش تان بیش از ده ها برابر خواهد شد. به یاد داشته باشید که بازاریابی یک نوع بازیگری است. برای یک بازیگر چهار اصل شرط است:
۱- توانمندی های ذاتی
۲- تیپ، ظاهر، صدا، میمیک صورت و...
۳- استعداد یادگیری که یاد بگیرد
۴- استادی که بتواند به او یاد بدهد، بازاریابی حسی نیز همین چهار اصل را می طلبد.