جمعه, ۲ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Fri, 23 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز
18 هنرمند عرصه سینما نشان درجه 1 هنر گرفتند

ایوبی: درددل‌های بسیاری دارم اما واقعاً بدانید همه ما موظف و مسئول هستیم

9 سال پیش ( 1394/3/20 )
 

شامگاه دوشنبه در مراسمی به همت سازمان سینمایی از دبیر سی‌وسومین جشنواره فجر و دست‌اندرکاران این جشنواره با حضور حجت‌الله ایوبی، رییس سازمان سینمایی و علی جنتی، وزیر ارشاد تقدیر به عمل آمد. همچنین در این مراسم به 18 هنرمند عرصه سینما نشان درجه اول هنر اهدا شد. عبدالله اسکندری‌، محمدرضا اصلانی‌، منوچهر اسماعیلی‌، پرویز بهرام‌، کیومرث پوراحمد، هدیه تهرانی، ابوالحسن داوودی، مسعود جعفری جوزانی‌، احمدرضا درویش‌، زنده یاد احمدرسول‌زاده (دخترش این گواهی را دریافت کرد)، علیرضا زرین‌دست‌، خسرو سینایی‌، جهانبخش سلطانی‌، کیانوش عیاری‌، رضا کیانیان‌، غلامحسین لطفی‌، جلال مقامی‌، منوچهر محمدی‌ و علی معلم 18 هنرمندی بودند که این نشان به آنها تعلق پیدا کرد. در این مراسم از علیرضا رضاداد نیز تقدیر شد و به او لوح تقدیری اهدا شد.

2430835035739524

در این مراسم حجت الله ایوبی، رییس سازمان سینمایی سخنرانی کرد و با اشاره به برخی از مطالب مندرج در برخی از رسانه‌ها مبنی بر مشاوران سازمان سینمایی گفت: دوستانی که قلم در دست دارند می‌دانند که اهالی رسانه را همچون برادران و خواهران و فرزندان خود دوست دارم اما در این بین رسانه‌هایی هستند که ناروا و به دور از انصاف نقد می‌کنند. آن دسته از رسانه‌هایی که می‌نویسند «ایوبی و حلقه مشاورانش» بدانند که دوران حلقه و فرقه تمام شده و همه سینمای ایران مشاور ما هستند. دوستان در گروه هنر و تجربه، کودک و نوجوان، شورای پروانه ساخت و نمایش و دیگر بخش‌ها همه در کنار ما مشاوره می‌دهند و دوران حلقه و فرقه گذشته است. قرار نیست ما خود را به مدیریت سینما تحمیل کنیم و فضای صفا و صمیمیت حاکم در سینما را قدر ندانیم. ایوبی ادامه داد: هر سمتی که می‌گیرم تنم می‌لرزد و برای هر روز آن ارزش قائلم. شهادت می‌دهم متقاضی هیچ سمتی نبودم و برای رسیدن به هیچ سمتی هیچ گامی برنداشتم و این را مطمئن هستم. زمانی که مسئولیت اداره امور سینمای ایران به من واگذار شد آن را یک موهبت دانستم که سعی می‌کنم از آن بهره ببرم. اگر خداوند قدرتی به ما عنایت می‌کند باید بدانیم شکر قدرت، قدرت را افزون می‌کند.

او با اشاره به این مطلب که رسانه‌ها صاحبان قدرت هستند، گفت: واقعیت این است که صاحبان قلم دارای قدرت هستند که باید از این قدرت‌ برای بهره‌برداری از فرصت‌ها استفاده کنیم. درخواست می‌کنم پیشرفت سینما و استقبال مردم از هنر هفتم و رونق گیشه‌ها را ببینند. حرف‌های زیاد و درددل‌های بسیاری دارم اما واقعاً بدانید همه ما موظف و مسئول هستیم که این فضای پدید آمده را حفظ کنیم. البته نوشته‌اند سازمان سینمایی می‌خواهد از فرصت پدید آمده استفاده کند و فیلم‌های چنین و چنان را نمایش دهد و مجلس نیز چنان خواهد کرد. بیان این مطالب باعث شده بود که فیلم «قصه‌ها» در نمایندگان نگرانی ایجاد کند و همه فکر می‌کردند این اثر سینمایی بیانیه سیاسی صادر کرده است اما پس از اینکه نمایندگان به تماشای این اثر سینمایی نشستند همه فهمیدیم که شنیده‌ها با دیده آنها متفاوت است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EwHFnoDS
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه