شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیرعامل ایران ایر در حاشیه پرواز گردشگری SP 747 با بیان اینکه با شرکت هواپیما‌سازی ایرباس برای تامین قطعات هواپیما وارد مذاکره شده‌ایم، گفت: از سال گذشته پس از تفاهم‌نامه ژنو در مرحله اول که چهار ماه هم تمدید شد دو قرارداد با شرکت بویینگ منعقد کردیم.

به گزارش ایلنا، فرهاد پرورش با اشاره به قراردادهایی که در طول یک سال گذشته با شرکت‌های سازنده هواپیما منعقد کرده‌اند، اظهار کرد: در طول این یک سال در مرحله اول دو قرارداد با بویینگ در اخذ نقشه‌های پروازی و دفترچه‌های ایمنی و مقررات منعقد کردیم، البته به دنبال آن مذاکرات و انعقاد قرارداد با کمپانی‌های دیگر برای تامین قطعات راحت‌تر انجام شد.

وی با بیان اینکه البته برخی از کشورها هم علاقه‌ای به ارتباط و ورود به مذاکرات با شرکت‌های هواپیمایی ایرانی نداشتند، گفت: پس از قرارداد با بویینگ مذاکراتی هم با شرکت ایرباس برای تامین قطعات داشتیم. پرورش با اشاره به پرواز گردشگری هواپیمای SP747، گفت: براساس قراردادی که با یک شرکت آلمانی داشتیم این پرواز گردشگری را برقرار کردیم که در آن تعدادی از مسافران خارجی با هشت یا 9 ملیت حضور داشتند.

 

 وی ادامه داد: برقراری پرواز گردشگری 747 با گردشگران خارجی دو حسن بزرگ داشت؛ یک اینکه عده‌ای علاقه‌مند به پرواز با هواپیماهای خاص توانستند در این پرواز بویینگ 747 که از هواپیماهای قدیمی محسوب می‌شود، حضور داشته باشند و دوم اینکه تعدادی گردشگر خارجی برای انجام پرواز با این هواپیما وارد ایران شدند.

پرورش در پاسخ به این سوال که عده‌ای از مسافران تصورمی کردند این پرواز آخرین پرواز 747 بویینگ است، گفت: این تصور اشتباهی بود و قرار نیست بویینگ 747 بازنشسته شود و تا زمانی که امکان عملیاتی کردن آن وجود داشته باشد 747 پرواز خواهد کرد. در حال حاضر، این هواپیما در مسیر پکن، کوالالامپور و بمبئی پرواز دارد.

مدیرعامل ایران ایر در پایان اظهار کرد: هواپیمای 747 SP از آخرین هواپیماهای این مدل است که یکی از هواپیماهای مدرن قدیمی محسوب می‌شود و افراد زیادی علاقه‌مند به پرواز با این هواپیماهستند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/GncV9oYb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه