دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند پیشنهاد کرد تا سازمان توسعه تجارت در خصوص ایجاد بانک توسعه صادرات و صندوق ملی ضمانت از صادرات در مرز شلمچه و سایر نقاط مرزی اقدام کند.

به گزارش فارس، سیدعلی موسوی، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در این آیین اظهار کرد: امسال نیز همچون سال گذشته کمیته برگزاری روز ملی صادرات با حضور نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و رؤسای اداره‌های صنعت، معدن و تجارت شهرهای آبادان و خرمشهر، اتاق تعاون خرمشهر، مدیریت گمرک، نماینده مجری طرح ساماندهی شلمچه و مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد اروند تشکیل شد. پس از ترسیم خط‌مشی‌ها و تعیین معیارهای قابل استناد، اسامی صادرکنندگان و خادمان صادرات در یک بازه زمانی سه‌ماهه و با برگزاری جلسات متعدد توسط اعضای کمیته نهایی شد.

وی اضافه کرد: در فرایند انتخاب صادرکنندگان نمونه علاوه بر ارزش صادرات معیارهای دیگری همچون گستردگی بازارهای هدف، نفوذ به بازارهای جدید، حفظ و ماندگاری کالا در بازارهای صادراتی، توجه به تحقیق و توسعه، داشتن سامانه یا وب‌سایت اختصاصی، استفاده از فناوری‌های نو در تولید و معرفی کالاها و خدمات لحاظ شد.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به نقش صادرات در ورود ارز به کشور و افزایش درآمدهای اقتصادی تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد اروند تمهیدات و تسهیلاتی را به‌منظور تشویق و حمایت از صادرکنندگان نمونه منطقه در نظر گرفته است.

موسوی از معافیت پرداخت هزینه تمدید مجوز فعالیت به مدت یک سال، پرداخت 50 درصد از هزینه‌های شرکت در نمایشگاه‌های خارج از کشور، معافیت از پرداخت هزینه شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و اعطای تسهیلات بانکی به‌عنوان برخی از راهکارهای تشویقی قابل اجرا برای فعالان اقتصادی در منطقه نام برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، از انجام امور گمرکی با اولویت تسهیل روند صادرات در کمترین زمان ممکن، معافیت مالیاتی بر عملکرد به مدت 20 سال از زمان بهره‌برداری واحدهای تولیدی، تسهیل در قوانین و مقررات در حوزه روابط کار، اشتغال و تامین اجتماعی، حذف حقوق گمرکی در مورد کالاهای وارداتی از خارج و صدور آن از منطقه آزاد اروند به‌عنوان برخی از مزایای منطقه آزاد اروند نام برد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/eLAk5xIv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه