چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رییس منطقه عملیاتی لاوان گفت: با به تولید رسیدن چاه جدید 56-25 در میدان نفتی سلمان، تولید نفت از این میدان مشترک 7 هزار بشکه در روز افزایش یافت. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران، عباس رجب‌خانی افزود: در ادامه عملیات حفاری چاه‌های جدید و تعمیرات چاه‌های بسته میدان سلمان که از ماه‌های گذشته در حال انجام است، خبر به تولید رسیدن چاه جدید 56-25 موجب خوشحالی کارکنان منطقه لاوان و مدیریت شرکت نفت فلات قاره ایران شد.

وی گفت: دکل‌های حفاری FD3 از نخستین روز فروردین سال گذشته، دکل حفاری EU از 24 اسفندماه سال 93 و دکل حفاری DD4 از 28 فروردین‌ماه سال‌جاری در میدان نفتی سلمان مستقر و به‌صورت مداوم با برنامه‌ریزی واحدهای مدیریت امور فنی در این میدان مشترک مشغول حفاری چاه‌های جدید یا تعمیر چاه‌های فاقد تولید هستند.

رجب خانی با بیان اینکه چاه جدید 56-25، پنجمین چاه جدیدی است که از سال 93 در این میدان حفاری و در مدار تولید قرار گرفته است، گفت: با به ثمر رسیدن تولید این چاه شاهد افزایش تولید 7 هزار بشکه‌ای طی دو ماه گذشته در میدان سلمان هستیم که این روند افزایشی با وجود شرایط تحریم نفتی در میدان مشترک حائز اهمیت است.

به گزارش NIOC میدان سلمان در 144 کیلومتری جنوب جزیره لاوان واقع شده است، این میدان دارای یکی از بزرگ‌ترین تاسیسات نفتی در خلیج فارس بوده و با میدان ابوالبوخوش (ابوظبی) مشترک است و به همین دلیل بهره‌برداری و تولید از این میدان همواره مورد توجه خاص قرار داشته است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/uNCSq1AY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه