تارگت قصد دارد در طول تعطیلات زمستانی برای نخستینبار تمام محصولات خود را بهصورت رایگان به مقصد موردنظر مشتریان ارسال کند. به گزارش مارکتینگنیوز، این فروشگاه گفته است حتی یک محصول شش دلاری را هم بهصورت رایگان برای مشتری ارسال خواهد کرد. هدف تارگت از این اقدام رقابت با غولهای آنلاینی چون آمازون است.
تارگت اعلام کرده است ارسال رایگان محصولات از هفته جاری آغاز میشود و تا 20 دسامبر ادامه خواهد داشت. کارشناسان بر این باورند که آغاز چنین حرکتی هفتهها پیش از آغاز تعطیلات برای یک خردهفروشی خیلی زود است و حاشیه سود تارگت را تحتتاثیر قرار خواهد داد، اما این امر نشان میدهد خردهفروشیها حاضرند هرگونه استراتژی را برای قاپیدن مشتریان در طول تعطیلات به کار ببرند.
کتی تسیجا، مدیر اجرایی و کارشناس تجارت در تارگت میگوید: «میدانیم که هزینههای حملونقل و ارسال محصولات بر تصمیمگیری خریدار تاثیر زیادی دارد. ارسال رایگان محصولات باعث افزایش فروش ما خواهد شد.»
از آنجا که امروز اکثر مردم ترجیح میدهند از طریق گوشی همراه و تبلت خرید خود را انجام دهند، تارگت با این کار میخواهد مشتریان از دست رفته خود را بازگرداند. فروش آنلاین تارگت در سهماه منتهی به دوم آگوست، افزایش 30درصدی داشته است.