دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیر مرکز رشد خوشه‌های فناوری‌های گز، شیرینی و صنایع وابسته گفت: برای نخستین مرتبه استارتاپ ویکند در اصفهان به‌صورت اختصاصی به گز، شیرینی و صنایع وابسته آن می‌پردازد.
به گزارش ایسنا، فرشید هندی در نخستین نشست کارگروه تخصصی گز اظهار کرد: استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی و تجربی در سراسر دنیاست و این برنامه جهانی تاکنون بیش از یک هزار بار در بیش از 480 شهر دنیا برگزار شده است که شبکه گسترده‌ای از مشتاقان کارآفرینی را ایجاد کرده است.

وی افزود: لازم است برنامه‌ها و ایده‌های پیشنهادی طبق اعتبارسازی بازار به‌صورت مدل کسب‌و‌کار ارائه شود، اما آنچه در این برنامه از اهمیت بیشتری برخوردار است تنها اجراشدن برنامه و توسعه دادن آن است. وی با بیان اینکه برای نخستین‌بار استارتاپ ویکند در اصفهان به‌صورت اختصاصی به گز، شیرینی و صنایع وابسته آن می‌پردازد، افزود: البته در گذشته دو دوره استارتاپ ویکند در اصفهان برگزار شده، اما تنها تفاوت این دوره با دوره‌های قبلی این است که این دوره تخصصی‌تر شده است و دیگر جنبه عام ندارد، چراکه تحول خاصی را در صنعت گز و شیرینی به همراه دارد. مدیر مرکز رشد خوشه‌های فناوری‌های گز، شیرینی و صنایع وابسته عتیق با اشاره به اینکه استارتاپ ویکند در سه روز متوالی از 16 تا 18 مهر ماه در هتل سفیر اصفهان برگزار می‌شود، اضافه کرد: طی این مدت شرکت‌کنندگان شامل متخصصان حرفه گز، شیرینی، شکلات و بیسکویت، طراحان، مدیران تجاری، افراد دنبال کسب‌وکارهای نوین و بازاریاب‌های حرفه‌ای گرد هم می‌آیند تا ایده‌هایشان را مطرح و گروه تشکیل دهند و در نهایت ایده‌های منتخب را به مرحله اجرا برسانند. هندی به معیارهای داوری داوران اشاره کرد و ادامه داد: لازم است برنامه‌ها و ایده‌های پیشنهادی طبق اعتبارسازی بازار، به‌صورت مدل کسب‌و‌کار ارائه شود، اما آنچه در این برنامه از اهمیت بیشتری برخوردار است تنها اجراشدن برنامه و توسعه دادن آن است. وی ادامه داد: ورود به شبکه کسب‌و‌کار صنایع شیرینی، شکلات و صنایع وابسته، امکان جذب در هسته فناوری مراکز رشد شیرینی، شکلات و صنایع وابسته عتیق، اعطای گواهینامه معتبر از دانشگاه جامع علمی- ‌کاربردی و بهره‌مندی از تسهیلات قرض‌الحسنه بلند‌مدت از جمله ارزش‌های پیشنهادی برای تیم‌های شرکت‌کننده در برنامه است. مدیر مرکز رشد خوشه‌های فناوری‌های گز، شیرینی و صنایع وابسته عتیق با بیان اینکه دانشـگاه علمی و کاربـردی اجرا‌کننده برنامه استارتاپ ویکند است، ادامه داد: دانشگاه جامع علمی-کاربردی واحد استان اصفهان، گروه صنعتی مینو، شرکت گز سکه، بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان، مرکز رشد خوشه فناوری‌های گز، شیرینی، شکلات و صنایع وابسته، مرکز آموزش عالی علمی- کاربردی عتیق از جمله اسپانسرهای این برنامه هستند. همچنین علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر به سایتuastartup.ir مراجعه کنند. همچنین، رییس مرکز علمی- کاربردی عتیق با بیان اینکه خواسته دانشگاه این است که با مجموعه‌های صنفی به تعامل برسد تا در این دوره‌ها شرکت کنند، اظهار کرد: تلاش این است 110 اتحادیه‌ای که داریم استارتاپ را اجرا کنند تا یک توفان ذهنی ایجاد شود و از فکرهای جوان برگزیده استفاده کنیم. محمد گوهریان با بیان اینکه ایده‌ها در‌خصوص محصولات وابسته به گز و شیرینی به شکل‌های مختلف و جدید است، گفت: این امکان وجود دارد که ایده‌ها تلفیقی با صنایع دیگر باشد. زمانی این ایده‌ها اجرایی می‌شود که در جهت رفع نیاز صورت گرفته باشد. رییس مرکز علمی- کاربردی عتیق با بیان اینکه هرساله باید پنج هسته فناوری را جذب کنیم، خاطرنشان کرد: هسته‌های فناوری شامل یک دوره شش‌ماهه پیش رشد و سه‌ساله رشد است و امیدواریم امسال نیز پنج هسته فناوری را جذب کنیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Tb156897
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه