چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
هویت رقابتی برند شهری اصفهان

اردیبهشت‌ماه زمان رونمایی از برند اصفهان

8 سال پیش ( 1394/11/11 )
 

فضای مطلوب اقتصادی ایجاد شده به‌واسطه اجرایی شدن برجام و نیز هجوم گردشگران خارجی به ایران، فضای امید را به شهرهای توریست خیز بین‌المللی ایرانی مانند اصفهان بازگردانده است؛ موضوعی که با گفته‌های استاندار اصفهان بر محوریت گردشگری به‌عنوان اصلی‌ترین مزیت رقابتی اصفهان در سند آمایش سرزمین مهر تأیید خورده است. در این شرایط به نظر می‌رسد موضوع برند‌سازی شهری که چند سالی است در سمینارهای گوناگون و نیز نوشته‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته است، این‌بار رنگ واقعیت به خود گرفته و قرار است از برندشهری اصفهان در هفته اصفهان  (اردیبهشت‌ماه سال آینده) رونمایی شود.

براین اساس، مجموعه مطالعات مرتبط با چرایی اجرای این پروژه، سند استراتژیک برند شهری اصفهان و نیز مجموعه‌ای از شعارها و هویت بصری پیشنهادی مرتبط با این استراتژی از طریق وب سایت www. esfahanbrand. com  در معرض دید و قضاوت متخصصان قرار گرفته‌است. نکته قابل تأمل در این میان انتخاب صفت Majestic یا شکوه به‌عنوان پیام محوری برندشهری اصفهان و نیز معرفی توریسم فرهنگی خارجی و به‌عنوان مخاطب اصلی پیام این برند است.

20بهمن‌ماه آخرین فرصتی است که متقاضیان حضور در این فراخوان ملی می‌توانند آثار پیشنهادی خود را به دبیرخانه معرفی شده ارسال کنند. هرچند جایزه‌ای 30 میلیونی برای ارائه‌دهنده شعار منتخب تعیین شده است، اما بدون شک اعتبار تعیین شعار برند اصفهان، نگین گردشگری ایران، می‌تواند برای هر فردی وسوسه‌انگیز باشد. امید است موج برند‌سازی شهری در ایران با این پروژه در دیگر نقاط کشور آغاز شود.

برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/GkKjcgti
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه