C&A، بزرگترین فروشگاه مد مقطعی
(fast fashion) در برزیل، با همكاری مایكروسافت و شركت تله كام ایتالیا بازار را با پروژه Like Ad خود شگفت زده كرد. این نخستین باری است كه یك شركت به مشتریان خود از طریق یك آگهی تبلیغاتی در مجله، امكان انتخاب دكمه like برگرفته از فیسبوك را میدهد. این نوع تبلیغات چاپی و دیجیتال برای مردم فرصت تعامل و لذت بردن از یک پوشش خبری مطلوب بدون نیاز به فعالسازی هر گونه ابزاری را فراهم میكند. همه مجلات یك برد الكترونیكی با اجزای خاص و یك تراشه از شركت Tim را دریافت میكنند كه وظیفه ذخیرهسازی اطلاعات اشخاص ثبتنام شده را بر عهده خواهد داشت. بنابراین هر like منجر به انتشار یك نسخه از مجله در timeline فردی میشود كه قبلا با آن تعامل برقرار كرده بود.
همه كاربرانی كه قبلا در فیسبوك ثبتنام كرده باشند، در خانه نسخهای منحصر به فرد از مجله را دریافت خواهند كرد كه یك آگهی چاپی سفارشی نیز به همراه دارد. این آگهی تبلیغاتی دو دكمه like داشته كه هر یك مخصوص یك مانكن با یك نوع لباس است. برای انتخاب و فشار دادن دكمه مربوط به لباس محبوب خود، مشاهده اندكی نور مشخص میكند كه رأی شما شمرده و ثبت شده است. علاوه بر این، همهlikeها به نمایشگری در فروشگاه Morumbai فرستاده شده و دوست داشتنیترین لباسها به اطلاع همگان خواهد رسید.
آژانس تبلیغاتی: DM 9DDB، سائو پائولو، برزیل
مدیر ارشد خلاقیت: ماركو ورسولیتو
مدیر هنری: مارسلو تورما، دانیل اوتونی، ماریانا فراری
شركت تهیه كننده دیجیتال: Cricket Design