آیا می دانستید در دنیای امروز یک نوع آموزش برای همه افراد کاربرد ندارد و برای اینکه کارمندان به آموزش توجه کنند باید به نیازهای آموزشی هر فرد توجه شود؟ با کارمندان تان روی چشم اندازی بلندمدت از زندگی حرفه ای شان کار کنید تا تاثیر پیشرفت حرفه ای آنها بر سازمان خود را بیابید.
یادگیری یک اتفاق نیست پس باید آموزش به گونه ای باشد که با زندگی کاری (شخصی) کارمندتان ادغام شود. آموزش اضافی باعث تضعیف روحیه می شود پس به جای نکات تکراری چیزهای جدید به آنها بیاموزید.
پیشرفت یک روزه و با یک سخنرانی به دست نمی آید؛ بلکه امری هر روزه است. اگر به کارمندان تان کمک کنید تمرین مستمر داشته باشند به آنها برای تحقق اهداف شان و تبدیل شدن به فردی موثر و باارزش در سازمان کمک کرده اید.
اگر کارمندان با انجام وظایف شان فرصت پیشرفت داشته باشند، برای مسئولیت های بزرگ تر آماده شده و مجموعه مهارت های جدید را در حین کار کسب می کنند. در دنیای پرمشغله امروز باید به افراد آنچه یاد گرفته اند، انجام می دهند و همچنین دلیل آن را یادآوری کرد.