دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

عملیات ساخت پروژه نیروگاه برق‌آبی «بسته» اردل با انعقاد قرارداد مشارکت شرکت‌های ماشین‌سازی ویژه و NFC چین آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، مجری طرح نیروگاه‌های متوسط و کوچک شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران دراین خصوص گفت: قرارداد پروژه نیروگاه برق آبی بسته اردل به‌صورت طرح، ساخت و تامین منابع مالی با مشارکت شرکت‌های ماشین‌سازی ویژه و NFC چین بسته شده که مدت زمان ساخت این طرح 5/3سال پیش‌بینی شده است.
محمد رهبری اضافه کرد: ظرفیت نصب کل این نیروگاه‌ها در حدود 9/19مگاوات است که از این مقدار 6/5مگاوات به نیروگاه عزیزآباد (به‌عنوان نیروگاه اول)، 3/2مگاوات به نیروگاه آبسرده (نیروگاه دوم) و 12مگاوات به نیروگاه دوپلان (نیروگاه سوم) اختصاص دارد و تولید انرژی سالانه این طرح 103 گیگاوات ساعت خواهد بود.
وی تصریح کرد: نیروگاه‌های آبی کوچک به نیروگاه‌های با ظرفیت کمتر از 10مگاوات ساعت اطلاق می‌شود که در زمره نیروگاه‌های پاک و سازگار با محیط زیست محسوب می‌شود.
رهبری تصریح کرد: وضعیت منابع آب رودخانه شامل ارتفاع و دبی از مشخصه‌های اصلی تعیین نوع توربین این نیروگاه‌هاست و معمولا به مجموعه چند نیروگاه که به شکل زنجیره‌ای روی یک رودخانه قرار دارند یک «بسته» گفته می‌شود.
بسته نیروگاهی اردل یکی از این مجموعه نیروگاه‌هاست که در استان چهارمحال و بختیاری در 10 کیلومتری شهرستان اردل واقع  شده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/UJzq1BXg
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه