برای تبلیغ دستگاه پرینتر «برادر» یک آگهی تبلیغاتی جالب ساخته شده که درباره پسر جوانی است که بهعنوان تکنیسین صدا و تصویر وارد اتاق فرمان یک سیرک بزرگ میشود، بدون اینکه تجربه لازم را برای این کار داشته باشد. او در تغییر نور و صدای صحنه دچار سردرگمی میشود و به این ترتیب همه کارها به هم میریزد و مردم از سیرک فرار میکنند. در پایان تیزر شعار «دفعه بعد برچسب بزن» روی باکس مقابل پسر جوان نقش میبندند.
این شعار تاکید دارد که اگر کنار دکمهها و اهرمها برچسب زده شده بود این مشکلات بهوجود نمیآمد.به گزارش آژانس ایران نوین، این تیزر کمدی بهصورت رئال ساخته شده، سناریو و ساختار آن هیجان و شادی تماشاگران را به دنبال دارد و آنان را به تماشای چندین باره این تیزر ترغیب میکند. این تیزر کمدی مایه تفریح تماشاگر میشود و ضمن ایجاد تنوع در باکس تبلیغات بازرگانی موجب انبساط خاطر تماشاگرانی میشود که از تعداد زیاد تیزرها خسته شدهاند. این تیزر در ذهن تماشاگر میماند بهطوریکه ممکن است بعدها حتی با دیدن اتاق فرمان سیرک به یاد آن بیفتد.