سرمربی تیم ملی والیبال ایران، با تبریک به تیم و مربی فرانسه، گفت: ما سعی کردیم کاری کنیم تا روزنه صعود را نبندیم، ولی فرانسه از ما بهتر بود و برنده شد. بعد از ست اول هم ترجیح دادم از بازیکنانی استفاده کنم که کمتر شانس بازی داشته‎اند.
تیم ملی والیبال ایران بامداد جمعه با نتیجه 3 بر 2 مقابل فرانسه شکست خورد و برای کسب عنوان پنجم یا ششم روز شنبه با روسیه دیدار خواهد کرد. اسلو بودان کواچ، دلیل استفاده از بازیکنان غیر‌اصلی را آماده نگه داشتن همه بازیکنان تیم دانست و گفت: ما بلافاصله پس از رقابت‌های قهرمانی جهان باید به بازی‌های آسیایی برویم و آنجا به یک تیم آماده نیاز داریم. پس باید همه بازیکنان از آمادگی لازم برخوردار باشند. دو روز فرصت داریم تا نگاه خود را از این دو بازی تغییر دهیم و به بازی شنبه فکر کنیم. ما تاکنون بازی‎های خیلی خوبی انجام داده‌ایم و شما فقط در دو بازی آخر، ایران را خوب ندیدید. می‎خواهیم شنبه بازی خوبی انجام بدهیم و تورنمنت را خوب تمام کنیم.