بهرام شکوری، نایب‌رییس انجمن سنگ آهن ایران در گفت‌وگو با ایلنا اظهار کرد: در بسته خروج از رکود به موضوع معادن اشاره‌ای نشده بود که با اصرار انجمن سنگ آهن ایران و اهالی این حوزه موضوع معدن نیز در بسته خروج از رکود مطرح شد.

وی با بیان اینکه در اکتشافات نیازمند فعالیت‌های اساسی هستیم، گفت: متاسفانه در این حوزه بیشتر برنامه‌ریزی‌ها بی‌نتیجه مانده‌اند. وی افزود: چرا در نشست اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت در روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه که با موضوع سنگ آهن برگزار شد، تنها فولادی‌ها حضور داشتند و از اعضای هیات‌مدیره انجمن سنگ آهن ایران کسی حضور نداشته است؟