هیچ چیز به اندازه تكان خوردن ماهی در بستهبندی در فروشگاه نمیتواند بهعنوان یك شوخی مشتریان را شگفتزده كند.
آژانس تبلیغاتی Y&R لهستان با همكاری آزمایشگاه خلاقیت «Jack the Maker» و شركت فیلمسازی Raymond، بستهبندی«The Live Fish Pack» را طراحی كرد كه با وجود ظاهری شبیه به یك ماهی در جعبه، پریدن آن یك ماهی تازه صید شده را به یاد میآورد.
برای هیجان بیشتر، جعبهها به وسیله فناوری وایفای به یك حسگر مسافت وصل شدهاند كه در نتیجه با نزدیك شدن خریداران، ماهیها شروع به تكان خوردن و پریدن میكنند.
به گزارشام بیای نیوز، با هدف افزایش عنصر شوخی و در عین حال وحشت، آژانس تبلیغاتی Y&R با پخش ویدئو از این صحنهها در یك وبسایت امكان مشاهده وضعیت فروشگاه بهطور زنده را بهوجود آورد كه سه بسته ماهی «dorada»، خال خالی و تیلاپیلا با شوخی به خریداران عرضه میشوند.