آژانس تبلیغاتی Tribal DDB و فولكس واگن تصمیم گرفتند تا با همكاری یكدیگر بهترین راه برای تبلیغ مدل جدید خودروهای این برند، Polo GTI را پیدا كنند. در میان تاكید دیگر برندهای فعال در صنعت خودروسازی روی مسئله حفظ محیطزیست، این بار روی ویژگی برتر خودروی مدل جدید فولكس واگن تمركز شد؛ لذت و سرعت بالای رانندگی. بنابراین آنها یك سرسره سریع را ساختند كه در قالب یك مسیر مسابقه واقعی مردم را به هدف خود یعنی تسریع روند زندگی نائل میكند.
نكته قابل توجه نصب این سرسره كنار یك مسیر عبور معمولی بود كه عنصر سرعت در آن لحاظ نشده بود. به عبارت دیگر این كمپین به مردم شانس رسیدن از نقطه A به نقطه B با سرعت بیشتر را داده و كاری میكند تا مردم لذت بیشتری را از این پروسه ببرند، اگر چه در مکان انتخابی این آژانس امكان استفاده از آسانسور نیز وجود دارد. یك دوربین مخفی از افرادی كه به استفاده از این سرسره سریع روی میآورند، فیلمبرداری كرده و آن فیلم سپس در شبكههای اجتماعی برای دستیابی به جامعه هدف فولكس واگن منتشر میشود. از مردم دعوت شده تا در فیسبوك روی این فیلمها اظهارنظر كرده و در مسابقه سرسره سریع حضور یابند.
این كمپین موفقیتهای زیادی را كسب كرده كه از آن جمله میتوان به افزایش آگاهی افراد درباره این مدل خودروی جدید فولكس واگن، جذب 12 هزار دوست (friend) در فیسبوك و بهظاهر ایجاد فرصت انجام كاری جالب و سرگرمكننده اشاره كرد.