نایك در طولانیترین آگهی تبلیغاتی خود برای فوتبال با درخشش كریستیانو رونالدو طی اقدامی شجاعانه، بدن این فوتبالیست را با بدن یك طرفدار نوجوان فوتبال تعویض میكند.
به گزارشام بیای نیوز، این فیلم شش دقیقهای به رسم فیلمهای بلندی نظیر «Big» یا «Freaky Friday» داستان برخورد رونالدو با یك پسربچه نوجوان در جریان بازی فوتبال و تعویض بدنهایشان با یكدیگر را در همین حین بیان میكند.
صبح روز بعد، یك رونالدوی سردرگم و ژولیده در قالب یك پسر بچه نوجوان در یك خانه انگلیسی بیدار و با مادرش برای فوتبال رهسپار یك زمین بازی میشود. در همین حین، پسر بچه مورد نظر به نام «چارلی لی» در یك عمارت لوكس چشم باز میكند و با خودروی سوپر اسپورت خود در جلسهای آموزشی بهعنوان رونالدو حضور مییابد. بعد از چند لحظه خندهدار، هر دو مشغول كنار آمدن با چالشهای خاص زندگی جدیدشان میشوند كه آموزش زبان پرتغالی گرفته تا رانندگی از جمله آنها است. این وضعیت تا لحظه مناسب ملاقات مجدد آن دو با هم ادامه دارد.
به گفته نایك، آگهی تبلیغاتی «The Switch» طولانیترین فیلمی است كه رونالدو تاكنون برای هر شركتی در آن بازی كرده است. فیلمبرداری آن پنج روز زمان برد. مهمتر از همه اینكه رونالدو در اولین صحنه برخورد، شیرینكاریهای خاص خودش را انجام داد كه فقط در سه برداشت ضبط شد.