یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مهرداد فراهانی: بالاخره انتظارها به پایان رسید و برندگان نهایی عنوان خودرو سال ۲۰۱۶ جهان در نیویورک، در پنج رده مختلف اعلام شدند.

در رده‌بندی خودرو سال ۲۰۱۶، نسل جدید مزدا MX-5، موفق به شکست دو فینالیست دیگری که در نمایشگاه ژنو مشخص شده بودند، یعنی مرسدس بنز GLC و آئودی A4 شد. رودستر مزدا همچنین در بخش برترین خودرو سال از نظر طراحی نیز رتبه اول جهان را کسب کرد.

در مراسم اعلام خودروهای سال ۲۰۱۶ در شهر نیویورک، آئودی R8 کوپه ۲۰۱۶ در بخش برترین خودرو سال از نظر پرفورمنس، توانست دو فینالیست دیگر، یعنی مرسدس-آام‌گ C63 کوپه و هوندا سیویک Type R، را پشت سر بگذارد و مقام نخست را کسب کند.

همان‌طور که اکثر شما عزیزان پیش‌بینی کردید این جایزه در بخش خودرو لوکس جهان به ب‌ام‌و سری ۷ جدید تعلق گرفت.

در بخش خودرو سبز سال نیز تویوتا میرای FCV توانست شورلت ولت و تویوتا پریوس (هیبرید) را پشت سر بگذارد و مقام اول را از آن خود کند.

کاندیداهای خودرو سال ۲۰۱۶ جهان در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت سال ۲۰۱۵ مشخص شدند و چهار ماه بعد، لیست کوتاه شده آن از طرف داوران اعلام شد و در آغاز ماه مارس، در نمایشگاه ژنو، هیئت داوران، که متشکل از ۷۱ روزنامه‌نگار بین‌المللی خودرو بودند، در هر یک از پنج رده مختلف، سه فینالیست را معرفی کردند.

برندگان نهایی خودرو سال ۲۰۱۶ جهان:

خودرو سال ۲۰۱۶ جهان: مزدا MX-5

خودرو سال ۲۰۱۶ جهان در بخش لوکس: ب‌ام‌و سری ۷

خودرو سال ۲۰۱۶ جهان در بخش پرفورمنس: آئودی R8 کوپه

خودرو سال ۲۰۱۶ جهان در بخش خودرو سبز: تویوتا میرای هیدروژنی (FCV)

خودرو سال ۲۰۱۶ جهان در بخش طراحی: مزدا MX-5

شما می توانید جهت اطلاع از آخرین قیمت خوردوهای وارداتی به سرویس قیمت روز فرصت امروز مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jXIt73G8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه