اگر بازار در حال رشد و رونق باشد، رقابت چندان هم دشوار نیست. به عبارت دیگر، همهچیز در حال صعود است، اما وقتی همه قایقها به زیر آب میروند، چه اتفاقی میافتد؟ تجارت شما چگونه انجام میگیرد؟ در دهههای اخیر، تنوع گزینههای محصولات و خدمات ارائه شده از سوی شرکتهای تولیدی و خدماتی بالا رفته و سطح رقابت به طرز حیرتانگیزی افزایش یافته است.
کارشناسان بر این باورند که امروز زمان رقابت، تغییر و بحران فرا رسیده است. کتاب «بازسازی جایگاه برند» از جمله کتابهایی است که مدیران را در مسیر این تغییر و تحولات یاری میکند. این کتاب به شما میآموزد که دوباره به بازاریابی حالحاضر خود بیندیشید، دوباره روی برندینگ مصرفکننده تمرکز کنید، دوباره نقاط قوت سازمان خود را اندازه بگیرید، دوباره هویت سازمانی خود را جایگاهسازی کنید و دوباره قدرت رقابت خود را به دست بیاورید. نویسنده کتاب «بازسازی جایگاه برند» بر این باور است که دنیای تجارت روز به روز بیرحمتر خواهد شد و به همین دلیل است که باید هنر بازسازی جایگاه برند را به عنوان روشی برای مقابله با رقبایتان برگزینید. بعد از بازسازی جایگاه برند میتوانید کمربندهایتان را محکم ببندید و در مقابل بحرانهای کوچک و بزرگ مقاومت کنید. کتاب «بازسازی جایگاه برند؛ بازاریابی در عصری از رقابت، دگرگونی و بحران» اثر جک تراوت و استیو ریوکین با ترجمه منیژه شیخ جوادی در 168 صفحه رقعی و با قیمت 9هزار تومان از سوی انتشارات سیته به بازار عرضه شده است.