خرده فروشی های وی در طول دوران شیوع کرونا حمایت بسیار بالایی از مشتریان داشته است. آنها حتی در دشوارترین زمان ها نیز اقدام به تعطیلی کامل کسب و کار نکردند. اکنون تیم مدیریت ارشد این برند اقدام به رونمایی از استراتژی اش برای افزایش خدمات تحویل سریع سفارشات کرده است. بر این اساس سفارشات مشتریان در طول روز برای دو ساعت به صورت فوق سریع ارسال خواهد شد. این امر به طور ویژه شامل محصولات بهداشتی است، اما امکان ثبت سفارش با تحویل ویژه برای سایر محصولات نیز وجود دارد.
هزینه ارسال فوق سریع محصولات برای مشتریان 9.95 دلار تعیین شده است. این قیمت با توجه به نیاز فوری برخی از مشتریان به محصولات بهداشتی منطقی به نظر می رسد. البته فروشگاه های وی برای برخی از سفارش ها شامل محصولات بهداشتی هیچ هزینه ارسالی دریافت نخواهد کرد. این امر در راستای تعهد شرکت به وظایفش در قبال مشتریان روی می دهد، بنابراین اگر مشتریان های وی قصد خرید محصولات بهداشتی را داشته باشند، بدون نگرانی از هزینه ارسال امکان انتخاب گزینه «تحویل سریع تر» را خواهند داشت.
خرده فروشی های وی در طول ماه های گذشته سرمایه گذاری بالایی بر روی خدمات آنلاین اش کرده است. شیوع کرونا بسیاری از خرده فروشی ها را به سوی حضور در فضای آنلاین سوق داده است. بدون تردید آینده خرده فروشی پس از دوران کرونا پیوند نزدیکی با راهاندازی اپ های ثبت سفارش دارد.
مطلب مرتبط: تمرین های بازاریابی در بحران کرونا
آمازون در طول ماه های گذشته با تکیه بر توانایی بالا در زمینه ارسال آنلاین سفارشات موفق به کسب سودهای فراوان شده است. این امر به طور ویژه از سوی برخی از رقبای آن در زمینه خرده فروشی مورد تقلید قرار گرفته است. اقدام های وی نیز در همین راستا طبقهبندی می شود.