پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

پرسش: یک محصول خوراکی دارم که در سطح سوپر مارکت های کشور فروخته می شود. قصد دارم میزان رضایت مشتریان را از محصول خودم اندازه گیری کنم، اما نمی دانم چه مسیری را طی کنم تا به یک بازخورد درست دست یابم. اگر امکان دارد مرا راهنمایی کنید.

پاسخ کارشناس: اندازه گیری دقیق و صحیح رضایت مشتریان کار بسیار دشواری است، به خصوص درباره محصولاتی که مشتریان عام دارند و در سطح گسترده مورد مصرف قرار می گیرند. اما با توجه به اهمیت موضوع باید این سختی را به جان خرید. علاوه بر این، مدل های علمی مختلف در این زمینه وجود دارد که توسط متخصصان طراحی شده اند. معمولا شرکت ها این موضوع را برون سپاری می کنند تا بتوانند از تجربیات شرکت های تخصصی در این زمینه بهره ببرند.

پیشنهاد ما به شما این است که به دنبال ایجاد یک واحد مستقل در شرکت خودتان یا تعریف یک پروژه داخلی نباشید و در عوض انرژی خود را روی پیدا کردن شرکت هایی که می توانند این کار را برای شما انجام دهند متمرکز کنید. نمونه کارهای آنها را بررسی کنید با مشتریانشان صحبت کنید و...

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9517xh4l
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه