جمعه, ۲۹ فروردین(۱) ۱۴۰۴ / Fri, 18 Apr(4) 2025 /
           
فرصت امروز

پرسش: مدت کوتاهی است که برای کسب و کارم یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کردم، اما هنوز بازخورد مناسبی نگرفتم و نگرانم که پولم را هدر داده باشم. اگر امکان دارد مرا راهنمایی کنید.

پاسخ کارشناس: یکی از مهم ترین نکات در تبلیغات این است که صبور باشید. اثربخشی تبلیغات معمولا بعد از تکرار تبلیغ، به تدریج نمود می یابد. با چند بار تبلیغ کردن منتظر اتفاق خاصی نباشید. البته این امر زمانی صادق است که شما با مشورت متخصصان، یک کمپین علمی و مناسب طراحی کرده باشید، مخاطبان را به درستی و بادقت شناسایی کردید و رسانه های مناسب را به کار گرفته اید. اگر نسبت به طراحی کمپین خود شک دارید و یک مسیر علمی و مناسب را برای طراحی و تدوین آن نپیمودید در اسرع وقت با کارشناسان مشورت کنید و کمپین جدید بنویسید.

همچنین به این نکته توجه داشته باشید هدف شما از تبلیغات چه بوده است. آیا قصد برندینگ و شناساندن بیشتر برند خود را داشتید یا می خواستید در کوتاه مدت فروش بیشتری داشته باشید؟ برخی اوقات در نظر نگرفتن هدف دقیق شما را گمراه می کند. هدف خود را به مشاوران دقیقا منتقل کنید تا تبلیغات مناسب برای شما طراحی شوند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/WLyEq9Q4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلدفترچه یادداشت تبلیغاتیواردات از چیناکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگ
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه