شنبه, ۳۰ فروردین(۱) ۱۴۰۴ / Sat, 19 Apr(4) 2025 /
           
فرصت امروز

پرسش: سرپرست یک تیم بازاریابی هستم و قصد دارم ضمن حفظ عدالت و انصاف، برای افراد مجموعه به اشکال مختلف انگیزه ایجاد کنم. چه توصیه هایی برای من دارید؟

پاسخ کارشناس: به طور قطع هیچ انگیزه ای قوی تر از افزایش پورسانت برای یک بازاریاب نیست، اما این کار باید به دقت و به صورت پلکانی صورت گیرد، به این ترتیب که افراد در حالت عادی یک کف پورسانت دارند و با افزایش فروش و رسیدن به سقف های مختلف پورسانت آنها افزایش می یابد. این افزایش پورسانت به مازاد فروش تعلق می گیرد نه کل فروش. پورسانت باید در سقف های بالاتر افزایش یابد به گونه ای که هر چقدر فروش بیشتر شود سقف پورسانت هم بیشتر می شود. به این ترتیب بازاریاب انگیزه خواهد داشت که بیشتر بفروشد و سقف های بالاتر را درنوردد.

همچنین می توانید برای یک عدد بسیار خوب و عالی یک پاداش جداگانه نیز درنظر بگیرید که انگیزه بازاریابان مضاعف شود. علاوه بر این می توانید با بازی با زمان رقابتی بین بازاریابان ایجاد کنید. به این ترتیب که مثلا تعیین کنید هر کس بتواند زودتر در x روز y مقدار بفروشد z مقدار پاداش می گیرد. یا هر کس در x روز بیشترین فروش را داشت t مقدار پاداش می گیرد. حس رقابت می تواند انگیزه زیادی را در افراد ایجاد کند و از خود پاداش کمتر اثر گذار نیست. به ویژه اگر این رقابت هر ماه برگزار و اسامی بین افراد اعلام و رسماً از برندگان تقدیر شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DUbMFiR8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلدفترچه یادداشت تبلیغاتیواردات از چیناکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغری
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه