جمعه, ۶ مهر(۷) ۱۴۰۳ / Fri, 27 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

گشت و گذار در دنیای آنلاین تجربه ای لذت بخش برای اغلب مردم دنیا محسوب می شود. با این حال گاهی اوقات اتفاقات ناخوشایند این تجربه شیرین را خراب می کند. یکی از نمونه های واضح در این میان سرعت پایین سایت هاست. خب وقتی آدم با کلی ذوق و شوق مشغول جست وجو در گوگل است، مواجهه با سایت هایی که سرعت شان از مورچه هم کمتر است، حسابی کسل کننده خواهد بود. در چنین شرایطی اصلا بعید نیست آدم قید گشت و گذار در فضای آنلاین را هم بزند. 

ما در روزنامه فرصت امروز سرعت سایت ها را امری بی نهایت مهم می دانیم. به طوری که حتی اگر شما محتوای درجه یکی هم داشته باشید، بازهم کسی به آن نگاه نخواهد کرد. این مسئله ای است که می تواند شرایط شما را به طور مداوم دشوار ساخته یا حتی اوضاع تان در بازار را نیز به هم بریزد. 

بی شک صحبت درباره افزایش سرعت سایت امری جذاب و هیجان انگیز است، اما نکته کلیدی تر در این میان نحوه انجام چنین کاری است. خب حرف زدن خشک و خالی یا وعده های توخالی که کاری را پیش نمی برد. به همین خاطر شما باید دقت نظر بیشتری در این رابطه داشته باشید. 

ما امروزه کنارتان هستیم تا زیر و بم افزایش سرعت سایت را دربیاورید. نگران نباشید، اصلا قرار نیست کارهای عجیب و غریبی انجام دهیم. در عوض همه کارها محدود به استفاده از برخی نکات جانبی در زمینه بهبود سرعت سایت می شود. اینطوری می توانید بدون دغدغه یا نگرانی خاص کارتان را پیش ببرید. 

خب اجازه دهید کم کم برویم سراغ روش های بی دردسر افزایش سرعت سایت. البته قبل از آن لازم است برخی نکات جانبی را بررسی کنیم تا وضعیت بهتری از نقطه نظر بررسی شرایط به دست بیاورید. پس اجازه دهید تخته گاز به سوی محتوای اصلی برویم.

چرا سرعت سایت مهم است؟

افزایش سرعت سایت در 6 گام

سرعت سایت عاملی مهم در رتبه بندی سئو محسوب می شود. با این حال کمتر کسی درباره چرایی اهمیت این معیار صحبت می کند. این مسئله ای است که می تواند شرایط شما را به طور چشمگیری تغییر داده و اوضاع را به سود رقبا شکل دهد. به همین خاطر ما در این بخش برای اینکه مقدمه خوبی به منظور ورود به بحث اصلی داشته باشیم، سراغ بررسی چرایی اهمیت سرعت سایت رفته ایم.

مطلب مرتبط: افزایش سرعت سایت برند: چطور و چگونه

تجربه کاربران

تجربه کاربران

وقتی سایت شما سرعت خوبی داشته باشد، تجربه کاربران از کسب و کارتان بی نهایت بهتر خواهد شد. این مسئله ای است که می تواند در بلندمدت اوضاع را به طور قابل ملاحظه ای به سود شما تغییر دهد. خب وقتی کاربران از وقت گذرانی در سایت تان لذت ببرند، آن را به اطلاع دیگران نیز می رسانند. بنابراین شما موقعیت بسیار خوبی برای تولید محتوا و جلب نظر کاربران پرشمار خواهید داشت. 

نقطه مقابل سناریوی بالا، شرایطی است که سایت شما سرعت بی نهایت پایینی دارد. شما را نمی دانم، ولی من که در این شرایط اصلا انگیزه ای برای مراجعه به سایت یک برند نخواهم داشت. به علاوه، پس از مدتی گوگل نیز حسابی از خجالت تان درخواهد آمد. آن وقت دیگر هیچ عذر و بهانه ای برای مشکلات تان نخواهید داشت. 

نرخ تبدیل

نرخ تبدیل

نرخ تبدیل به مجموعه افرادی که پس از مراجعه به سایت تان اقدام به خرید یا دست کم کلیک بر روی لینک های دیگر می کنند، گفته می شود. هرچه سرعت سایت شما بالاتر باشد، کاربران تجربه بهتری در زمینه باز کردن صفحات دیگر خواهند داشت. این امر خودش انگیزه ای برای بالا و پایین کردن سایت تان خواهد بود. بنابراین باید همیشه کارتان در این رابطه را با دقت بالا پیش ببرید، وگرنه کارتان همیشه با مشکلات اساسی رو به رو خواهد بود. 

نرخ تبدیل برای همه کسب و کارها مهم است؛ چراکه ارتباط نزدیکی با بهبود شرایط مالی شان دارد. این یعنی نرخ تبدیل بهتر از طریق سایت به معنای دستیابی به وضعیت بهتر مالی خواهد بود. این مسئله ای است که می تواند شرایط شما در بازار را به طور قابل ملاحظه ای تغییر دهد. اینطوری دیگر لازم نیست خیلی به خودتان فشار آورده یا نگران موقعیت تان در بازار باشید. 

افزایش حاشیه سود

افزایش حاشیه سود

سود بیشتر هدفی مهم برای هر کسب و کار در دنیای بازاریابی است. این مسئله می تواند برای شما مزایای زیادی نیز به همراه داشته باشد. درست به همین خاطر ما در روزنامه فرصت امروز فکر می کنیم استفاده از روش هایی برای افزایش سود، تحت هر شرایطی، ضروری است. یکی از روش های کلیدی در این میان افزایش سرعت سایت است. خب اگر شما با سایت برندی رو به رو شوید که سال ها طول می کشد تا بالا بیاید، پیش خودتان فکر نمی کنید نکند بقیه محصولات آن نیز شبیه همین سایت باشد؟ 

سوال بالا برای بسیاری از مشتریان به معنای پایان تجربه خرید خواهد بود. به همین خاطر ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم شما باید تا حد امکان چنین تجربه هایی را دور از دسترس مخاطب قرار دهید. وگرنه کلاه تان پس معرکه خواهد بود. برندی که دائما تجربه های منفی پیش روی مخاطب قرار دهد، هیچ موفقیتی در زمینه فروش نخواهد داشت. در عوض کارش به طور مداوم سخت و سخت تر می شود. 

رتبه بهتر در گوگل

رتبه بهتر در گوگل

یکی از نکاتی که به شما برای بهبود وضعیت تان در گوگل کمک می کند، مسئله مربوط به سرعت سایت است. خب گوگل دوست دارد همیشه بهترین سایت های ممکن را پیش روی کاربران قرار دهد. در این میان یک معیار کلیدی سرعت بارگذاری صفحات است. اگر شما مهارت خوبی در زمینه افزایش مداوم سرعت صفحات سایت داشته باشید، به مرور زمان کارتان حسابی خواهد گرفت.  آن وقت دیگر کسی نمی تواند شما را متهم به کم کاری کرده یا در گوگل به ته جدول بفرستد.

مطلب مرتبط: چالش افزایش سرعت سایت خرده فروشی ها

رتبه بهتر در گوگل مسئله ای تک علتی نیست. با این حال سرعت سایت نقش مهمی در بهبود اوضاع تان خواهد داشت. پس باید آن را جدی بگیرید. متاسفانه خیلی از بازاریاب ها آنقدر درگیر تولید محتوا هستند که دیگر وضعیت سایت را به طور کامل فراموش می کنند. به همین خاطر ضروری است نیم نگاهی به آن داشته باشید. این امر شما را سه هیچ از رقبا جلو می اندازد. 

افزایش سرعت سایت: توصیه هایی کاربردی

توصیه هایی کاربردی افزایش سرعت سایت

حالا به بخشی از کار رسیدیم که در آن باید از توصیه های کاربردی و طلایی رونمایی کنیم. خب این کار ساده ای نیست. بسیاری از کارآفرینان سال ها برای بهبود وضعیت سایت شان زحمت می کشند. با این حال ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم استفاده از تجربه دیگران عامل بی نهایت مهمی است. خب وقتی شما از تجربه دیگران به سود خودتان استفاده کنید، می توانید به ساده ترین شکل ممکن کارتان را بهبود بخشیده و نشان دهید سرد و گرم بازار را چشیده اید. 

ما در ادامه برخی از تکنیک هایی که امتحان شان را پس داده اند، با شما در میان خواهیم گذاشت. این امر به شما کمک خواهد کرد تا وضعیت بهتری از نظر تعامل با مخاطب هدف داشته باشید. پس اجازه دهید بدون مقدمه چینی های کلیشه ای برویم سراغ توصیه های مان.

بهینه ساز تصاویر در سایت

بهینه ساز تصاویر در سایت

خیلی وقت ها تصاویری که در سایت ها قرار می گیرد، متهم اصلی در زمینه کندی بارگذاری هستند. خب وقتی حجم یک عکس بی نهایت بالا باشد، زمان زیادی برای بارگذاری نیاز خواهد داشت. این در حالی که شاید قالب سایت یا حتی فرمت متن حجم پایینی داشته باشد.
 
کاری که شما در این بخش باید انجام دهید، تلاش برای کاهش حجم تصاویر تا حد امکان است. احتمالا پیش خودتان فکر می کنید چنین کاری اصلا تجربه خوبی محسوب نمی شود؛ چراکه شما را به سوی نوعی ناتوانی در زمینه استفاده از جلوه های بصری زیبا سوق می دهد. خب خبر خوش در این میان امکان کاهش حجم تا حد قابل قبول و پرهیز از افت محسوس کیفیت است. اینطوری شما با یک تیر دو نشان خواهید زد؛ هم عکس های با کیفیتی دارید، هم دیگر لازم نیست نگران کند شدن سایت باشید. 

اگر دوست دارید، با یک جست وجوی ساده در اینترنت کلی ابزار آنلاین و رایگان برای کاهش حجم تصاویر پیدا می کنید. این امر می تواند به شما برای بهبود وضعیت تان کمک شایانی نماید. خب پولی که قرار است صرف ابزارهای پرمیوم کنید، در جیب تان باقی خواهد ماند!

قبل از اینکه سراغ بخش بعدی بروید، بد نیست سرعت بارگذاری سایت تان را به طور مداوم چک کنید. این امر اطلاعات بسیار خوبی در اختیار شما برای تعامل با مخاطب هدف خواهد داد. به علاوه، میزان موفقیت تان در عمل را نیز نشان می دهد. پس منتظر چه هستید؟ همین حالا دست به کار شوید. 

استفاده از تصاویر متعدد

استفاده از تصاویر متعدد

محتوای سایت شما قرار نیست کلی عکس داشته باشد. معمولا در سایت ها یا محتوای ویدئویی بارگذاری شده یا از یک تصویر اصلی و محتوای متنی کوتاه بهره برده می شود. بنابراین تلاش شما برای استفاده از محتوای تصویری متعدد بی مورد خواهد بود. این امر فقط زمان بارگذاری صفحات را به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. به همین خاطر ضروری است عملکرد خوبی در این رابطه از خودتان نشان دهید، وگرنه کارتان با مشکلات زیادی همراه می شود. 

قبول دارم برای بازاریابی که دائما به استفاده از تصاویر مختلف در محتوای سایت عادت کرده، حالا کنار گذاشتن شرایط سخت خواهد بود. با این حال شما چاره دیگری ندارید. گاهی اوقات تحمل تغییرات سخت امری‎ گریزناپذیر محسوب می شود. پس باید خودتان را با آن انطباق داده و نشان دهید تا چه میزان برای تغییر شرایط آماده هستید. 

بد نیست در این رابطه نیم نگاهی به عملکرد برندهای بزرگ دنیا داشته باشید. آیا برندهایی مثل نایک یا سامسونگ در سایت شان از تصاویر متعدد برای یک مطلب استفاده می کنند؟ این مسئله ای است که روشنگری زیادی برای ادامه کارتان خواهد داشت. پس همین حالا دست به کار شده و سایت برندهای بزرگ دنیا را مرور کنید. این امر می تواند برای تان درس های زیادی به همراه داشته باشد. 

مطلب مرتبط: 4راهکار برای افزایش سرعت سایت و جایگاه برندمان در گوگل

بهینه سازی سایت برای گوشی های هوشمند

بهینه سازی سایت برای گوشی های هوشمند

گوشی های هوشمند از سیستم عاملی متفاوت در مقایسه با کاربران دسکتاپ بهره می برند. به همین خاطر شرایط چنین کاربرانی کاملا متفاوت است. خیلی وقت ها کارآفرینان خیال می کنند سایت شان برای همه کاربران نمای یکسانی دارد. خب اگر بهینه سازی برای گوشی های هوشمند را در کانون توجه قرار ندهید، کارتان هیچ فرقی نخواهد کرد. این مسئله ای است که باید حسابی از سوی شما مورد بررسی دقیق قرار گیرد. وگرنه اصلا بعید نیست کارتان به جاهای باریک بکشد. 

خوشبختانه امروزه اضافه کردن کدهای مربوط به بهینه سازی سایت برای گوشی های هوشمند کار سختی نیست. با این حال شما می توانید از کارشناس های حرفه‎ای یا توسعه دهندگان سایت تان برای بهبود اوضاع کمک بگیرید. این امر به بهترین شکل ممکن سرعت و کیفیت سایت تان را افزایش می دهد.

دیگر زمانی که همه کاربران با استفاده از رایانه های شخصی وبگردی می کردند، سپری شده است. بنابراین اگر شما به تجربه کاربران گوشی های هوشمند توجه نشان ندهید، کارتان حسابی سخت خواهد شد. این مسئله ای است که می تواند وضعیت تان را حسابی بحرانی و در مرز شکست قرار دهد. 

بد نیست پس از اینکه بهینه سازی سایت تان با موفقیت همراه شد، نیم نگاهی نیز به مسئله ارزیابی ماجرا داشته باشید. این یعنی با استفاده از گوشی تان سراغ سایت تان رفته و کمی در آن بالا و پایین کنید. اینطوری وضعیت سرعت بارگذاری صفحات به خوبی دست تان خواهد آمد. پس نگران چه هستید؟ همین حالا دست به کار شده و اوضاع را به سود خودتان تغییر دهید. فراموش نکنید، بقیه برندها نیز همین ایده ها را در آستانه آزمایش دارند. پس دیگر وقتی برای تلف کردن نخواهید داشت. 

حذف کدهای جاوا اسکریپت اضافی

حذف کدهای جاوا اسکریپت اضافی

سایت شما قرار نیست انباری از کلی کد مختلف باشد. خیلی وقت ها توسعه دهندگان سایت بدون توجه به پاک کردن کدهای قبلی شروع به نوشتن کد یا برنامه های تازه برای سایت می کنند. این امر می تواند انبوهی از کدها را کنار هم قرار داده و بارگذاری شان را بدل به فرآیندی زمانبر سازد. به همین خاطر ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم شما باید همیشه نکات کلیدی در این رابطه را مدنظر قرار دهید. 

جارو کردن سایت شاید عبارتی عجیب برای افراد عادی محسوب شود، اما برای توسعه دهندگان و طراح های سایت ایده ای کلیدی است. خب بد نیست هرچند ماه یکبار خانه تکانی اساسی برای سایت تان داشته باشید. این امر نشان دهنده میزان تعهد و جدیت تان خواهد بود. 

گاهی اوقات کارآفرینان خیال می کنند ایراد سایت شان بی نهایت جدی است. خب در این صورت می توانید بدون دردسر کارتان را با یک تحلیل درست از سایت پیش ببرید. آن وقت دیگر لازم نیست کلی هزینه اضافی کرده و شرایط سایت را تغییر دهید. 

ما در روزنامه فرصت امروز هزینه های اضافی را باری روش دوش کسب و کارها در مسیر توسعه شان می دانیم. به همین خاطر تا جای ممکن باید از چنین هزینه های اضافی دوری کرد. این مسئله می تواند شرایط تان را حسابی سخت کند. به علاوه، خلوت کردن سایت انگیزه خودتان را نیز برای تولید محتوا افزایش خواهد داد. پس باید هرچه زودتر دست به کار شوید. 

مطلب مرتبط: راهکارهایی ساده برای افزایش ترافیک سایت

استفاده از شبکه تحویل محتوای سریع تر

استفاده از شبکه تحویل محتوای سریع تر

شبکه تحویل محتوا (Content Delivery Network) یکی از بخش های اساسی در زمینه عملکرد سریع سایت محسوب می شود. نکته ای که در این میان باید مد نظر قرار داد، وضعیت سایت در افق بلندمدت است. شاید شما چند سال قبل وقتی سایت تان را راه اندازی کردید، شبکه تحویل محتوای سریعی داشتید، اما به مرور زمان آن شبکه دیگر سرعتش را از دست می دهد. بنابراین نیاز به استفاده از شبکه های تازه تر پیش می آید.

ماجرا در این میان مانند مسابقات فرمول یک است. خب تیمی مثل مک لارن تقریبا هر سال ماشین های مسابقه خودش را تغییر داده یا آپدیت می کند. اینطوری آنها همیشه در کورس اصلی رقابت برای قهرمانی باقی می مانند. این مسئله ای است که می تواند شرایط شما را تغییر دهد. پس سعی کنید همیشه خودتان را در کورس قهرمانی نگه دارید. 

شبکه تحویل محتوا به شما کمک می کند تا بر روی روند تحویل محتوا به مخاطب نظارت بهتری داشته باشید. بنابراین در صورتی که سرعت سایت تان به طور محسوسی کاهش پیدا کرده است، باید فورا سراغ استفاده از نسخه تازه این شبکه بروید وگرنه کارتان با مشکلات زیادی همراه می شود. 

نکته جالب درباره استفاد از شبکه تحویل محتوای به‎روز امکان بارگذاری سریع تر تصاویر و ویدئوها در سایت است. این امری است که به میزان هماهنگی شبکه موردنظر با وضعیت سرعت اینترنت در دنیای مدرن بستگی دارد. پس اصلا نباید آن را دست کم بگیرید.

فعال سازی گزینه کش مرورگر

فعال سازی گزینه کش مرورگر

اگر سایت شما گزینه کش مرورگر را فعال داشته باشد، به طور خودکار برخی از صفحات و محتوای سایت در حافظه مرورگر کاربران ذخیره خواهد شد. سپس وقتی کاربران دوباره قصد بازدید از سایت تان را دارند، آن محتوا به طور پیش فرض بارگذاری خواهد شد. این مسئله شاید بی اهمیت به نظر برسد، اما تاثیر بسیار مثبتی بر روی سرعت بارگذاری سایت خواهد داشت. این نکته ای است که می تواند برای شما کارتان را به خوبی جلو برده و نشان دهد تا چه میزان می توانید روی سایت تان به مثابه عامل جلب نظر مخاطب حساب باز کنید. 

بسیاری از گزینه های مربوط به مرورگرها در طول سال های اخیر توسعه پیدا کرده است. با این حساب اگر خودتان را با آن درگیر نکنید، حسابی از ماجرا دور خواهید افتاد. خب مرورگرهایی مثل کروم یا فایرفاکس همینطور بی خود و بی جهت کلی آپدیت تحویل کاربران نمی دهند. در این میان پای حساب و کتاب های اساسی در میان است. به همین خاطر باید همیشه حواس تان را جمع کنید.

فعال سازی گزینه کش حتی نیاز به استفاده از کمک کارشناس های حرفه ای هم ندارد. کلی ویدئوی آموزشی برای این کار در یوتیوب و دیگر شبکه های اجتماعی وجود دارد. به همین خاطر شما می توانید بدون کمترین هزینه ای کارتان در این میان را سامان دهید. پس نگران چه هستید؟ همین حالا دست به کار شده و وضعیت را به سود خودتان تغییر دهید. 

یادتان باشد، کاربران در برخی از موارد باید گزینه کش مرورگرشان را فعال کنند. پس بد نیست در این رابطه به کاربران نیز اطلاعات درستی بدهید. اینطوری به عنوان یک برند متخصص در زمینه مسائل مربوط به سایت و دنیای آنلاین شناخته خواهید شد. ماجرا جالب شد، نه؟

سخن پایانی

آشنایی با فنون افزایش سرعت سایت

بازاریابی در دنیای امروز هنوز هم بر مدار سایت جریان داشته و از اهمیتش خیلی کم نشده است. قبول دارم شبکه های اجتماعی نقش مهمی در بازاریابی مدرن ایفا می کنند، اما سایت ها نیز همچنان شناسنامه برندها محسوب می شوند. این یعنی شما باید خودتان را برای اثرگذاری بهتر بر روی مخاطب هدف آماده سازید. این مسئله ای است که می تواند برای شما مزیت مهمی محسوب شود. 

مطلب مرتبط: افزایش ترافیک وب سایت، بدون نیاز به سئو

افزایش سرعت سایت مسئله ای است که در طول سال های اخیر اعصاب خیلی از کاربران را خُرد کرده است. خب سایت هایی که سرعت شان از موتورهای هندلی هم کمتر است، به طور قارچ گونه زیاد شده اند. همین امر اعتراض و شکایت کاربران را به همراه داشته است. از آنجایی که ما دوست نداریم برند شما به عنوان یک کسب و کار مضر شناخته شود، در این مقاله سراغ بررسی برخی از مهمترین نکات در رابطه با افزایش سرعت سایت رفتیم. 

من و همکارانم در روزنامه فرصت امروز امیدواریم نکات مورد بحث در این مقاله کمکی هرچند کوچک به شما برای آشنایی با فنون افزایش سرعت سایت کرده باشد. مثل همیشه اگر سوالی درباره نکات مورد بحث در مقاله داشتید، کارشناس های ما همیشه آماده کمک به شما هستند. پس تعارف را کنار گذاشته و با ما در ارتباط باشید. 

منابع:

https://www.wordstream.com

https://www.altexsoft.com

http//blog.hubspot.com

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/1uEh2WzH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکس
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه