پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت متا، مالک دو پلتفرم محبوب اینستاگرام و فیسبوک، در تاریخ 14 فوریه 2023 اعلام کرد که قصد دارد از نسخه های پولی این دو پلتفرم در کشورهای اتحادیه اروپا و سوئیس رونمایی کند. این نسخه های پولی، تبلیغات را از دید کاربران پنهان می کنند و به آنها ویژگی های دیگری نیز ارائه می دهند. شاید برای آن ها که به دنبال ساده ترین روش افزایش فالوور هستند با اجرایی شدن این طرح تبلیغات نسبت به تولید محتوا اثر گذاری کمتری داشته باشند؛ در ادامه برای اشنایی بیشتر با این طرح همراه ما باشید.

آیا اینستاگرام و فیسبوک پولی می شوند؟!

دلایل پولی شدن اینستاگرام و فیسبوک

شرکت متا اعلام کرده است که پولی کردن اینستاگرام و فیسبوک به دلایل زیر صورت می گیرد:

  • رعایت قوانین اتحادیه اروپا: اتحادیه اروپا قوانین سختگیرانه ای در مورد حریم خصوصی کاربران دارد. یکی از این قوانین، ممنوعیت جمع آوری داده های کاربران بدون رضایت آنها است. شرکت متا برای جمع آوری داده های کاربران از طریق تبلیغات هدفمند، به این رضایت نیاز دارد. با پولی کردن اینستاگرام و فیسبوک، کاربران می توانند با پرداخت هزینه، از تبلیغات هدفمند خلاص شوند و از این طریق، رضایت خود را برای جمع آوری داده هایشان اعلام کنند.
  • تامین منابع مالی: شرکت متا در سال های اخیر با چالش های مالی زیادی مواجه بوده است. یکی از دلایل این چالش ها، کاهش درآمد ناشی از تبلیغات است. تبلیغات هدفمند، یکی از اصلی ترین منابع درآمد شرکت متا است. با پولی کردن اینستاگرام و فیسبوک، شرکت متا می تواند منابع مالی خود را تامین کند.

 

به طور کلی این دو پلتفرم به دلیل داشتن مخاطبان زیاد، قابلیت های منحصر به فرد و مبتکر بودن در حوزه فعالیت خود برای ارائه خدمات و ... جزو محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سطح جهانی هستند. رقابت زیاد برای دیده شدن بیشتر و یا فروش بیشتر موجب شده تا بسیاری به دنبال روش های افزایش فالوور از 1000 تا k10 باشند.

ویژگی های نسخه های پولی اینستاگرام و فیسبوک

ویژگی های نسخه های پولی اینستاگرام و فیسبوک

نسخه های پولی اینستاگرام و فیسبوک، تبلیغات را از دید کاربران پنهان می کنند. علاوه بر این، این نسخه ها ویژگی های دیگری نیز ارائه می دهند، از جمله:

  • دانلود ویدئوهای بدون محدودیت
  • پخش ویدئوهای بدون تبلیغات
  • اضافه کردن هشتگ های بیشتر به پست ها
  • افزایش تعداد فالوورهای قابل مشاهده

تاثیر پولی شدن اینستاگرام و فیسبوک

پولی شدن اینستاگرام و فیسبوک، می تواند تاثیرات مختلفی داشته باشد. از جمله این تاثیرات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش تعداد کاربران: برخی از کاربران ممکن است به دلیل هزینه های بالای نسخه های پولی، از استفاده از اینستاگرام و فیسبوک صرف نظر کنند.
  • افزایش درآمد شرکت متا: با پولی شدن اینستاگرام و فیسبوک، شرکت متا می تواند منابع مالی خود را تامین کند و به رشد خود ادامه دهد.
  • تغییر در مدل کسب وکار شرکت های تبلیغاتی: شرکت های تبلیغاتی باید استراتژی های خود را برای تبلیغات در اینستاگرام و فیسبوک تغییر دهند.

نتیجه گیری

پولی شدن اینستاگرام و فیسبوک، تصمیم مهمی است که می تواند تاثیرات زیادی داشته باشد. این تصمیم هنوز در مراحل اولیه است و باید دید که در نهایت چه تاثیری بر کاربران و شرکت متا خواهد داشت.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CqGEBWjW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه