پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

کیفیت خودروهای سواری داخلی در مردادماه تغییری نداشت

9 سال پیش ( 1393/6/31 )
 

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) اعلام کرد: براساس گزارش تحلیلی ارزشیابی خودروهای ساخت داخل در مردادماه امسال، کیفیت خودروهای سواری تولید شده نسبت به ماه قبل روند یکسانی داشت و بدون تغییر بود.

مردادماه 1393 براساس آمار تولید ارائه شده از سوی شرکت‌های خودروساز به منظور ارزشیابی محصولات، مجموع خودروهای تولید شده، نسبت به ماه قبل با افزایش یک درصدی و در مقایسه با زمان مشابه سال قبل با روند صعودی 85.4 درصدی مواجه شد. همچنین، 99 درصد از خودروهای تولید شده در داخل کشور در مردادماه سهم خودروهای سبک (سواری و وانت) و یک درصد خودروهای گروه سنگین (مسافری و باری) بود.

تعداد خودروهای ارزشیابی شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در مردادماه نسبت به ماه قبل 0.7 درصد افزایش یافته، بازرسی 23 مدل خودرو نشان داد که 18 مدل در سطح کیفی خیلی خوب و پنج مدل هم در سطح کیفی خوب قرار گرفته‌اند.

مردادماه 93 خودروی تندر 90 اتوماتیک محصول شرکت ایران خودرو به خودروهای ارزیابی شده اضافه شد که با کسب 20.5 نمره منفی همراه با خودروی پارس تندر به‌عنوان باکیفیت‌ترین خودروهای این ماه معرفی شده‌اند. علاوه براین، مانند ماه‌های گذشته سه خودروی سایپا ایکس 131 محصول این خودرو سازی، سایپا ایکس 131 محصول پارس خودرو و سایپا ایکس 132 در گروه قیمتی زیر 20 میلیون تومان مورد ارزیابی قرار گرفتند که به ترتیب 78.8، 80.2 و 82.4 نمره منفی کسب کرده‌اند و در رده کیفی B+ (خوب) قرار گرفته‌اند.

در گروه قیمتی بین 20 تا 40 میلیون تومان نیز 14 خودرو مورد ارزیابی قرار گرفت که خودروهای پارس تندر، تندر90 پارس خودرو، تندر90 ایران خودرو، پژو 206 و پژو206 SD در جایگاه اول تا پنجم و در رده کیفی A+ (خیلی خوب) قرار گرفتند. این خودروها به ترتیب 20.5، 20.8، 20.8، 22.7 و 22.8 نمره منفی کسب کرده‌اند. خودروی تیبا که در ماه‌های گذشته در رده کیفی B+ قرار داشت، در این ماه جایگاه خود را ارتقا داد و با کسب 59.4 نمره منفی در رده کیفی A قرار گرفت.

برپایه این گزارش، ارزیابی‌های انجام شده در مردادماه سال جاری یک خودرو به گروه قیمتی خودروهای بین 40 تا 60 میلیون تومان افزوده شده و بنابراین چهار خودرو در این گروه مورد ارزشیابی قرار گرفته‌اند که نتیجه آن به این شرح است: تندر90 اتوماتیک با 20.5 نمره منفی در جایگاه اول جدول قرار گرفت، جک 5J اتوماتیک 44.6 نمره منفی کسب کرد و در جایگاه دوم قرار گرفت. لیفان 620 و‌ام وی‌ام 530 نیز با 51.3 و 51.4 نمره منفی در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nI3P2VT4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه