پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کالاهای دوست‌ داشتنی بازار دنیا

8 سال پیش ( 1395/1/18 )
پدیدآورنده : گلنوش محب‌علی  

سایت MSN،‌ به تازگی لیستی از کالاهای بادوام و مقاوم در بازار را منتشر کرده است. در این لیست به کالاهایی کاربردی و عمدتا ضروری با ویژگی دوام بالا اشاره شده است.

1- کیف پول چرم saddleback

این کیف پول که توسط شرکت چرم saddleback تگزاسی وارد بازار شده و جیبی برای کارت شناسایی در جلوی خود دارد،‌ بدون شک بادوام‌ترین کیف پول است. جنس آن از چرم گوساله است که یکی از بادوام‌ترین انواع چرم در بازار به شمار می‌آید. این کیف پول با گارانتی 100 ساله عرضه می‌شود!

463475846946834573434734735835724626247234

2- هدفون V-Moda مدل XS

این شرکت متخصص در طراحی تجهیزات، تکنولوژی و لوازم جانبی صوتی موبایل،‌ هدفونی را به بازار عرضه کرده است که در برابر ریزش 70 قطره بتون از ارتفاع دومتری همچنان مقاوم است. این هدفون همراه ضمانت دو ساله و به قیمت 200 دلار به فروش می‌رسد.

3- ریش تراش Merkur Razors

ریش تراش مرکور با سابقه‌ای بیش از صد سال تولید می‌شود. به گفته «میشل هام»،‌یک طراح معروف لباس زنانه آلمانی اصلاح صورت بدون این ریش تراش غیرقابل چشم‌پوشی است. این ریش‌تراش با طراحی منحصر به فرد و وزن راهبردی و تیغ اصلاح سرعتی مورد علاقه آقایان است.

4- لیوان شیشه‌ای Duralex

‌این کمپانی تولیدکننده انواع شیشه از سال 1929 در فرانسه است. لیوان‌های شیشه‌ای «پیکاردی» تولیدی این شرکت واقعا مقاومند. این لیوان تحمل شوک حرارتی از منفی20 درجه تا 100 درجه را دارد بدون اینکه بشکند.

5- کوله پشتی‌ها و کیف‌های دستی Duluth

این کیف‌ها به ضمانت مادام‌العمر و سبک طراحی متفاوت‌شان معروف هستند. دوام آنها بسیار بالاست.

6- دوچرخه

این دوچرخه که تونی آنتونی اختراع کرده و قابلیت تبدیل از دوچرخه به موتورسیکلت را دارد،‌ از آلومینیوم ساخته شده است. در حال حاضر کمپانی Angeles این موتور-دوچرخه را تولید می‌کند و لوازم جانبی دوچرخه را با گارانتی 5 ساله و اسکلت آلومینیومی آن را با گارانتی مادام‌العمر به بازار عرضه می‌کند.

7- قهوه ساز ایتالیایی Bialetti

این قهوه‌ساز از سال 1933 در ایتالیا تولید می‌شود. فعالیت‌های این شرکت در زمینه قهوه و موکا شهرت دارد.

8- رنده

رنده در ابتدا از چوب طراحی و ساخته شد و اکنون رنده Microplane با فولاد تیغ جراحی ساخته می‌شود و قابلیت رنده کردن خود را به لطف طراحی منحصر به فردش از دست نخواهد داد.

9- بطری Thermos

این کمپانی به خاطر مقاومت ظروف نگه‌دارنده و بطری‌هایش مشهور است. فلاکس‌های Thermos می‌توانند مواد‌غذایی و نوشیدنی‌ها را به مدت 12 ساعت گرم و به مدت 24 ساعت سرد نگه دارند.

10- خودکار Fisher space

اگر در جست و جوی خودکاری هستید که جوهر آن هیچ وقت تمام یا خشک نشود، این خودکار برای شما بهترین گزینه است. این خودکار قادر است با هر زاویه‌ای روی کاغذ و دمای منفی30 درجه تا 120 درجه سانتی‌گراد بنویسد و جوهر آن تا 100 سال خشک نخواهد شد!

11- عینک آفتابی Maui Jim

این عینک نه تنها بسیار مقاوم است، بلکه با گارانتی در ازای هر نوع خرابی عرضه می‌شود و تنها در ازای 10 دلار عینک مورد علاقه شما تعمیر خواهد شد.

12- صندلی Steelcase

این صندلی‌ها به طراحی ارگونومیک و راحت شناخته می‌شوند و تاکنون چندین جایزه طراحی را از سال پیدایش خود در بازار (2006) دریافت کرده‌اند. این صندلی‌ها تا 98 درصد قابل بازیافت نیز هستند. بیشتر قطعات این صندلی با ضمانت مادام‌العمر ارائه می‌شود.

13- چکش Estwing

این چکش‌ها دارای بدنه‌ای یکپارچه از سر تا دسته هستند و در مقابل انواع امور سخت مقاومند. این ابزار گارانتی مادام‌العمر دارد.

14- چاقوی Rada

از تیغ فولاد چاقوی جراحی ساخته شده و ضمن داشتن بیشترین مقاومت، بسیار مقرون به صرفه است. هر دست این چاقو با قیمت 45 دلار و با گارانتی مادام‌العمر به فروش می‌رسد.

15- کمربند چرم Tanner

از محصولات طبیعی با رنگ طبیعی تولید می‌شوند و کاملا کار دست هستند. این کمربند‌ها به دلیل کیفیت و دوام و اینکه پس از سال‌ها رنگ و جلای خود را از دست نمی‌دهند، معروفند.

16- چتر LifeTek

چتر‌های قدیمی 6 تا 8 پره داشته‌اند و این چتر شامل 9 پره است که آن را در برابر باد مقاوم می‌کند و مانع چرخش آن در زمان توفان می‌شود.

17- چراغ قوه‌های Conical

روشنایی این چراغ‌ها 25 درصد از سایر چراغ‌ها بیشتر است. علاوه بر این انرژی کمتری مصرف می‌کند و نسبت به تغییرات دما و آب و برف بسیار مقاوم است.

18- زودپز AllAmerican

این زودپز به لطف دوام خود بسیار معروف است. از آلومینیوم مقاومی ساخته شده و در محیط‌های علمی به منظور استریل کردن ابزار از آن استفاده می‌شود.

19- چمدان Delsey

این چمدان همراه خوب شما در سفر‌های مختلف است. بدنه آن در مقابل ضربه و حرارت شدید بسیار مقاوم است.

20- فر 1800 وات Breville

بسیاری از سر آشپزان این فر را توصیه می‌کنند. این فر با 9 برنامه از پیش نوشته شده که می‌تواند مطابق نیاز و سلیقه کاربر مورد استفاده قرار گیرد. این فر با گارانتی یک ساله و با طول عمری 20 ساله عرضه می‌شود.

* منبع: ‌MSN

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/oP0T6FzK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه