چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به منظور تشویق حضور بخش‌خصوصی در احداث جایگاه‌های سی‌ان‌جی، کارمزد احداث جایگاه سی.ان.جی 50 تا 75درصد افزایش می‌یابد. به گزارش ایسنا، مدیر طرح احداث جایگاه‌های سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: بنابر مصوبات پیشین، نرخ کارمزد ویژه ساخت جایگاه به‌وسیله بخش‌خصوصی در کلان‌شهرها 140تومان و در غیر‌کلان‌شهرها 120تومان پیش‌بینی شده است. امیر وکیل‌زاده کارمزد کنونی را به ازای فروش هر مترمکعب سی ان جی 80تومان اعلام و اظهار کرد: به این عدد (80تومان) جهت احداث جایگاه سی‌ان‌جی در کلان‌شهرها 60تومان و در غیر‌کلان‌شهرها 40تومان افزوده شده است.

وی با بیان اینکه پیشنهاد شده کارمزد ویژه به بیش از مقادیر کنونی افزایش یابد، اظهار کرد: این افزایش پس از بررسی در وزارت نفت، برای تصویب به شورای اقتصاد ارسال شده است. به گفته وکیل‌زاده پیشنهاد وزارت نفت مبنی بر افزایش کارمزد ویژه و ارسال آن به شورای اقتصاد با هدف ترغیب بخش‌خصوصی به ساخت جایگاه‌های سی‌ان‌جی صورت گرفته است.

مدیر طرح احداث جایگاه‌های سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تصریح کرد: افزایش عدد پیش‌بینی شده به کارمزد ویژه کنونی (140تومان در کلان‌شهرها و 120تومان در غیرکلان‌شهرها) به قدری قابل توجه است که انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران استقبال خوبی از آن داشته باشند. به گفته وی، در صورت تصویب نرخ جدید کارمزد ویژه در شورای اقتصاد سرمایه‌گذار حاضر می‌شود زمین مناسب با کاربری جایگاه را حتی با وجود گران بودن آن تامین کند.

براساس اعلام وزارت نفت، تخصیص کارمزد ویژه 140تومان برای فروش هرمترمکعب گاز در کلان‌شهرها و 120 تومان در غیرکلان‌شهرها از مصوبات شورای اقتصاد در اسفندماه سال 1392 است که به مدت هفت سال به سازندگان آنها پرداخت خواهد شد. همچنین بنابر دیگر مصوبه شورای اقتصاد در زمان یادشده (اسفندماه 92) کارمزد جایگاهداران سی ان جی به دو برابرافزایش یافت. در این مصوبه، کارمزد فروش سی ان جی برای بخش‌خصوصی از 400 ریال به 800 ریال و برای جایگاه‌های وابسته به شهرداری به 700 ریال افزایش یافته است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/QNK0YtRP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه