پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در کلاف دوم امروز یک دعوت از سوی دولت به بخش‌خصوصی را بیان می‌کنیم تا سرمایه‌گذاران بتوانند هر چه بیشتر با دولت در تعامل باشند و به سود هر دو طرف شود. در واقع در برخی از مناطق به دلیل ازدیاد جمعیت یا تعدد وظایف دولتی، در کنار کمبود بودجه و سایر موارد برخی از استان‌ها به مشکل برمی‌خورند و توانایی رسیدگی به همه امور را ندارند، از این رو برخی از وظایف را با شروط مشخص به بخش‌خصوصی واگذار می‌کنند و با این‌گونه تعاملات موجب رفاه حال شهروندان می‌شوند.

فرماندار شهرستان ماهشهر درباره پتروشیمی‌های حاضر در شهرستان معتقد است: هرچند صنایع پتروشیمی آلایندگی‌های زیست محیطی به وجود می‌آورند، اما شیوه ما در دولت شیوه تعامل است و باید از صنایع پتروشیمی برای رفاه حال شهروندان استفاده کنیم.

وی می‌گوید: صنایع پتروشیمی برای ایجاد فضا‌های رفاهی و تفریحی در شهرستان سرمایه‌گذاری کند و سود فعالیت‌های خود را هم دریافت کنند، بدون شک این اقدامات بازدهی خوبی خواهد داشت و فرمانداری هم متعهد می‌شود از هیچ حمایتی کوتاهی نکند. در این شهر به دلیل اینکه صنایع پتروشیمی نسبتا از سرمایه خوبی برخوردارند و توانایی تعامل با استانداری را دارند می‌توانند با مشارکت در ایجاد فضا‌های رفاهی و تفریحی در شهرستان مخصوصا در ایام نوروز و جهت پذیرایی از مهمانان و مسافران، کمک شایانی بکنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wHNC4eIs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه