پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

وزیر راه و شهرسازی در دیدار با وزیر زمین، زیرساخت و حمل ونقل کره‌جنوبی با بیان اینکه، نکته‌ مطرح برای توسعه روابط صمیمانه میان دو کشور پایبندی به تعهدات و شفاف‌سازی روابط تجاری است، گفت: باید برای تحقق پروژه‌ها با مشارکت دو کشور تمامی جوانب فنی، تکنیکی، مبادلات پولی، مالی و مسائل سیاسی در نظر گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، عباس آخوندی در ملاقات با وزیر زمین، زیرساخت و حمل ونقل کره‌جنوبی گفت: با توجه به تعهدات جهانی قاعدتا کره‌جنوبی تمایل دارد رویکرد جدیدی داشته باشد، چراکه روابط تجاری کره‌جنوبی با غرب بسیار متاثر از روابط این کشور با غرب و آمریکا است، بنابراین نکته‌ مطرح برای توسعه روابط صمیمانه میان دو کشور، پایبندی به تعهدات و شفاف‌سازی روابط تجاری است.

Rolling Stock

وی افزود: باید برای تحقق پروژه‌ها با مشارکت دو کشور تمامی جوانب فنی، تکنیکی، مبادلات پولی، مالی و مسائل سیاسی در نظر گرفته شود. آخوندی با بیان اینکه برای شروع نیاز به یک پروتکل مالی خیلی شفاف داریم تا نحوه تبادلات مالی مشخص شود، گفت: باید مطمئن شویم برای اجرای پروژه‌ها روش‌های تامین مالی به طور دقیق مشخص است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در اجرای پروژه‌ها شرایط تامین مالی است، چراکه پیشنهادهای مختلفی از طرف چین و کشورهای اروپایی برای اجرای پروژه‌ها داریم. برای برقی‌کردن راه‌آهن تهران - مشهد یک پروپوزال بسیار خوب از طرف چین دریافت کرده‌ایم. برای سایر پروژه‌های ریلی نیز پیشنهادهایی از سوی کشورهای دیگر دریافت کرده‌ایم که مناسب‌ هستند.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید افزود: با توجه به مذاکرات با شرکت زیمنس و بمباردیه برای تامین ناوگان ریلی به‌دنبال یک روش تامین مالی به‌صورت لیزینگ هستیم. در سیستم لیزینگ شرکتی که واگن را تحویل می‌دهد یک مدل تامین مالی برای لیز کردن واگن‌ها به خریدار پیشنهاد می‌کند که قاعدتا نظام تضمین آن در روش تامین مالی لیزینگی پیش‌بینی می‌شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Ek6NnaxA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه