پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش لس‌آنجلس تایمز، رومن آبراموویچ، مالک متمول یک باشگاه فوتبال که در رنکینگ ثروتمندترین افراد دنیا، در جایگاه پنجاهم قرار دارد، باید در خانه‌ای زندگی کند که با پرستیژ او جور دربیاید. 

از همین رو او که اخیرا مبلغ 300 میلیون یورو برای خرید یک قایق یاک به نام اکلیپس هزینه کرده بود، حالا هم 115 میلیون یورو برای خرید خانه‌ای در لندن پرداخت کرده است. شنیده می‌شود وی در نظر دارد 12 میلیون یوروی دیگر هم برای بازسازی این خانه بپردازد تا بدین ترتیب، خانه‌اش پنجمین خانه گرانقیمت شهر لندن لقب بگیرد.

او حدود سه سال صبر کرده تا مجوز خرید خانه در یکی از محله‌های لوکس لندن را به دست بیاورد. این در حالی است که او در سال 2010 هم سه خانه مجلل در شهر لندن خریداری کرده بود که دو تا از این سه خانه بیش از 500 سال قدمت دارند و خانه سوم او متعلق به جیمز ویستلر، یکی از نقاش‌های سرشناس قرن هفدهم است. این طور به نظر می‌رسد که آبراموویچ علاوه بر علاقه‌ای که به فوتبال دارد، عاشق خریداری و بازسازی خانه‌های قدیمی نیز هست؛ اتفاقی که در میان سرمایه‌داران بریتانیایی مد شده است.

حالا او یک خانه برای پذیرایی از میهمان هایش دارد و یک خانه برای زندگی کردن. آبراموویچ در باغ خانه ویستلر، همان طراحی گیاهان آن نقاش بزرگ را بازسازی کرده و یک گالری هنری هم درنظر گرفته است. او در سال 2010 مبلغ 82 میلیون یورو برای خریداری این خانه پرداخت کرده بود. 

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/m916eJfP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه