جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
مدیرعامل ایرباس اعلام کرد

همکاری بلندمدت ایرباس با ایران

8 سال پیش ( 1394/11/18 )
 

مدیرعامل گروه ایرباس با اشاره به اینكه به همکاری با ایران بلندمدت نگاه می‌کنیم، گفت: ما می‌خواهیم سهمی در برقراری روابط اقتصادی ایران با كشورهای اتحادیه اروپا داشته باشیم. به گزارش مهر، «توماس آندرس» که در رأس شرکت ایرباس متشکل از متخصصانی از آلمان، اسپانیا، چین و بریتانیا به مرکزیت فرانسه فعالیت می‌کند، گفت: لازم می‌بینم که دو نکته را بیان کنم؛ اول اینکه ایرباس یک شرکت کاملا اروپایی است، یعنی شراکت با ایرباس به معنی شراکت با آلمان، فرانسه، بریتانیا و ایتالیا است. این مسئله مهم است، زیرا به‌عنوان یک شرکت بزرگ اروپایی می‌خواهیم سهمی در برقراری روابط اقتصادی با ایران و کشورهای اتحادیه اروپا داشته باشیم. 

4735346234347347346234634734574584695

مدیرعامل گروه ایرباس افزود: نکته دوم اینکه فروش هواپیما، آموزش خلبانان، کمک در نگهداری هواپیما، مدرن‌سازی سیستم هدایت پرواز، همگی مسائل مهمی هستند، اما دید ما دید بلندمدت است. روی این موضوع تمرکز می‌کنیم که چه کمکی می‌توان از لحاظ فنی و مهارتی انجام داد. هدف ما تشویق جوانان به فعالیت در زمینه هوانوردی و توجه ما بر همکاری‌های اجتماعی و توسعه توانمندی جوانان متمرکز شده است.

وی ادامه داد: بنابراین ایرباس و ATR تنها برای فروش هواپیما اینجا نیستند بلکه هدف ما ایجاد رابطه‌ای پرثمر و پایدار است و بعد از اعلام برداشته شدن تحریم‌ها، مسائل دشواری همچون تامین مالی را پیش رو داریم و همان‌طور که بیان شد، برای آن راه حل‌هایی داریم. بنابراین، این امر نقطه شروع ایجاد رابطه‌ای مستحکم و پرثمر با ایران، ایران ایر و سایر شرکت‌ها و همچنین در زمینه روابط اجتماعی میان کشورهای‌مان است و امیدواریم استعداد جوانان ایرانی را برای آینده صنعت‌هوایی شکوفاتر کنیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AuLizOU2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه