پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

میکائیلا جدیناک کسب وکارش را براساس مد و طراحی بنا نهاده است. آن هم بر طراحی لباس  برای خانم ها. وی علاقه مند است به زنان کمک کند تا سبک مخصوص به خود را بیابند و بهترین لباس های متناسب با اندام شان را بپوشند. میکائیلا کسب وکار خود را براساس این ایده ساخته که هر یک از زنان با دیگری متفاوت است، حتی اگر سایز لباس های شان یکی باشد.

او زمانی به این کار علاقه مند شد که در یک آژانس طراحی در میلان ایتالیا کار می کرد. وقتی به لندن رفت پاسخ بسیاری از ابهام هایش را گرفت و دریافت که زنان نیاز به کسب وکاری دارند تا لباس مخصوص اندام شان را به آنها عرضه کند.

میکائیلا با این کسب وکار می خواهد به زنان بگوید که براساس نقاط قوت بدن شان لباس بپوشند و نه نقاط ضعف شان. به اعتقاد او زنان نباید سراغ لباسی بروند که برای دیگری دوخته شده است. خوش پوشی استراتژی می خواهد و خانم میکائیلا این را خوب می داند.

این بانو طراح لباس و کارآفرینی است که به جای داشتن تنها دو الگو برای خانم ها از هفت الگوی بدنی برای طراحی لباس استفاده می کند و از الگوهای بدنی متفاوت استقبال می کند و همین رمز تفاوت کار او با سایر طراحانی است که تنها به یک الگوی ایده آل بسنده می کنند.

همه لباس های میکائیلا براساس چهار رنگ پرطرفدار درمیان خانم ها طراحی می شوند. این رنگ ها برای همه خانم ها در تمام سنین قابل استفاده است. او با طراح هایش خانم ها را تشویق به خرید لباس های ارزشمندی می کند که در عین مدرن بودن هیچ گاه به اصطلاح از مد نمی افتند. همه لباس های کسب و کار خانم میکائیلا از پارچه های مرغوب ایتالیایی درست شده اند و همگی ساخت بریتانیا هستند.

نرم افزار اختصاصی مد و لباس

او همیشه دلش می خواست کار متفاوتی در صنعت مد و لباس انجام دهد، اما نمی دانست از کجا باید شروع کند و چه کارهایی را باید انجام دهد. در عصر دیجیتال سراغ فروش آنلاین رفت و همزمان با گشت و گذار در وب سایت های مختلف به این نتیجه مهم رسید که پیداکردن لباس مناسب برای خانم ها بیش از اینکه شادی آور باشد، استرس زا است.

اطلاعات به دست آمده از این صنعت اگرچه در ابتدا پراکنده بودند اما کمک بزرگی به خانم میکائیلا کردند تا کسب و کارش را راه اندازی کند چون بسیار علاقه مند بود به خانم ها کمک کند تا با لباس های خوب اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. از نظر او اندازه  بودن لباس با مناسب بودن فرق می کند و همین سبب شروع کارش شد.

یکی از ابزارهای خوبی که او در کارش از آن استفاده می کند یک نرم افزار اختصاصی برای مد و لباس به  نام STYLE ME است که به فرد امکان می دهد لباس مناسب با سایز و اندام خود را بسازد و بعد، مجازی آن را پرو کند. او و همکارانش لباس های شان را آنلاین یا با اعلام قبلی تنها در لندن می فروشند. همچنین در رویدادهای شبکه ای زنان و سایر رویدادهای مربوط به فروش لباس شرکت می کنند. به این ترتیب هم کسب وکارشان بهتر معرفی می شود و هم مشتری های بیشتری پیدا می کنند.

چالش های کارآفرینی

مهم ترین چالش خانم میکائیلا در این کسب وکار این بود که خانم ها را متقاعد کند که سایز بودن با مناسب اندام بودن فرق دارد. او همچنین معتقد است وقتی دست به کار متفاوتی می زنید شکست، ترد شدن از سوی دیگران، قربانی شدن و تنهایی نباید برای تان چندان عجیب باشد. درسی که خانم میکائیلا از این کسب وکار در زندگی اش گرفت، این بود که همه ارتباطات آدم ها بهتر یا بدتر می شود تنها به این دلیل که چیزی که شما دوست  دارید را همه دوست ندارند، ایده ها، هیجان ها و در نهایت سبک زندگی شما برای همه جالب نیست.

حتی بعضی ها هستند که اصلا دلشان نمی خواهد موفقیت شما را ببینند چون یا از اینکه ایده خودشان را عرضه  کنند می ترسند یا می خواهند بالاتر از همه باشند و تحمل دیدن موفقیت دیگران قبل از خودشان را ندارند. او برای غلبه بر چالش هایش سراغ حذف فکرهای منفی رفته و یاد گرفت که تنها چیزهایی را بشود که برای کار و زندگی اش مفید بود.

خلق یک کار متفاوت به هرحال نیاز به زمان و دور هم جمع شدن دارد. این ماهیت کارهای متفاوت است. او از اینکه چیز تازه ای خلق می کند و به یک رؤیا رنگ واقعیت می دهد، احساس خوشحالی می کند. از نظر او این احساس که یک زن با پوشیدن لباسی که کاملا متناسب با اندامش است، خوشحال شده و اعتماد به نفس پیدا می کند بسیار لذت بخش است.

توصیه های کارآفرینی

او به علاقه مندان کارآفرینی توصیه می کند که یاد بگیرند شکست اتفاقی خوب است و می تواند فرصتی برای شروع دوباره با زوایه نگاهی تازه باشد. شکست، بخشی از فرآیند یادگیری برای خلق چیزهای تازه یا بهتر است. از نظر او اگر در زندگی شکست نخورده باشید هرگز چیزهای تازه به دست نمی آورید.

جهان از نظر خانم میکائیلا به رویاپردازها نیاز دارد. جهان به عمل کننده ها هم نیاز دارد، اما بیش از این دو، جهان به رویاپردازانی نیاز دارد که رویای شان را عملی می کنند. او اعتقاد دارد برای موفقیت باید سخت کوش، منصف، مهربان و شجاع بود. او همچنین می گوید باید برای موفقیت راه دل را رفت و البته مغز را هم در کنار خود داشت.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/f7BsDzI4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه