امسال تیزری برنده اسکار انیمیشن کوتاه سال 2014 شد که برای تشویق مردم به اهدای عضو ساخته شده است. در این تیزر مردم نیویورک به کمک و یاری به یکدیگر ترغیب میشوند تا بتوانند زندگی خوب و سالمی درکنار هم داشته باشند. اهدای عضو در این آگهی تبلیغاتی به عامل زنده نگهداشتن نیویورک تشبیه شده است.
طبق اطلاعاتی که شرکت سفارشدهنده این تیزر اعلام کرده در هر 15 ساعت یک نیویورکی به دلیل انتظار برای دریافت عضو از دنیا میرود. 83 درصد از مردم برای انجام این امر ابراز آمادگی کردند اما تنها 23 درصد از آنها پیشقدم شدند. به همین دلیل کمپینی برای تشویق بیشتر مردم تشکیل شده و این تیزر در راستای همین کمپین تولید شده است. به گزارش آژانس ایران نوین، در این تیزر نیویورک در حال نابودی و فروریختن است و مردم با یاری یکدیگر، قلب تپندهای را با افزودن ساعت این شهر به یک اسکلت فلزی میسازند که باعث زندگی دوباره این شهر میشود.