جلسه هم اندیشی معاونت شبکه فروش بیمه "ما" با نمایندگان استان خراسان رضوی و پرسنل شعبه مشهد در سالن همایش های هتل آبان شهر مشهد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه "ما" در این نشست جناب آقای قربانی معاون محترم شبکه فروش و توسعه بازار ، جناب آقای رادسعید مدیر محترم بازاریابی، فروش،تبلیغات و CRM ، جناب آقای شفیعی مدیر محترم امور شعب، جناب آقای زواررضا رییس محترم شعبه مشهد، نمایندگان استان خراسان رضوی و پرسنل شعبه مشهد حضور داشتند.
بر اساس این گزارش در ابتدای این نشست بابك زواررضا طی سخنانی ضمن خیرمقدم به مدیران، معاونین و كلیه شركت كنندگان در همایش به بیان نقش و جایگاه خدمت در امور اجتماعی پرداخت و گفت: امروز به خود می بالیم چرا كه در شركتی كار می كنیم كه در زمینه های مختلف برای كارمندان خود ارزش قائل است.شرایط ایجاد شده برای فعالیت در صنعتی پرچالش و خدمت به آحاد مردم جای تقدیر دارد و خوشحالیم كه پس از گذشت حدود پنج سال فعالیت بیمه "ما" در مشهد شاهد رشد و توسعه این بیمه در شهر و استان خود هستیم.
در ادامه امیرحسین قربانی معاون شبكه فروش و توسعه بازار با بیان اینكه بیمه "ما" و ما بودن یك نظر و سیستم است گفت: ما در كنار هم می توانیم چنین بیمه ای را اداره كنیم لذا وجود چشم انداز و استراتژی ضروری است. استراتژی هر سازمانی نقشه راه آن است و در این چشم انداز باید دوش به دوش هم نه کسی جلوتر و نه کسی عقب تر حرکت نمود.
قربانی همچنین با اشاره به تعداد شعب بیمه "ما" افزود: امروز بیمه "ما" در سراسر ایران اسلامی، دارای شعبه فعال است که تمامی این شعب از نیروی انسانی متعهد و كارآمد و تجهیزات مناسب برخوردارند.این فعالیت و تلاش موجب شده كه بیمه "ما" به سمت " برند شدن" و نفوذ بیشتر در بازار و و افزایش سهم بازار پیش برود و بحمدالله با توجه به گزارش بیمه مرکزی ج .ا.ا کمترین شکایات را در بین شرکت های بیمه ای داریم و توجه به وفاداری مشتریان و خدمات رسانی مناسب و شایسته سرلوحه کار همگی پرسنل و مدیران قرار دارد.
گفتنی است در انتهای این نشست از خدمات و تلاش های 24 نماینده برتر بیمه "ما" در استان خراسان رضوی تقدیر به عمل آمد.